طراحی تراکت: پنجره جابجایی تراکتور باز می گردد

به گزارش مجله پیامکی، تهران (پانا) - سرپرست تیم تراکتور تبریز از عقد قرارداد رسمی با خریدهای تازه این تیم اطلاع داد.

طراحی تراکت: پنجره جابجایی تراکتور باز می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

کاظم محمودی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، گفت: ما از روز یکشنبه هفته جاری اردوی آماده سازی پیش فصل را در هتل المپیک تهران شروع نموده ایم. اردوی خوبی بوده و تمرینات منظمی پشت سر گذاشته ایم.

وی با اشاره به بازی محبت آمیز تراکتور مقابل تیم طرفدار، گفت: این ملاقات، روز گذشته در سه نیمه برگزار گردید که تراکتور فوتبال بسیار خوبی به ویژه در دو نیمه انجام داد. ما نیمه سوم از بازیکنان جوان استفاده کردیم؛ البته آنان هم عملکرد خوبی داشتند و تنها روی یک پنالتی بحث برانگیز، گل دریافت کردیم. این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور به انتها رسید.

وی ادامه داد: دومین بازی تدارکاتی تراکتور، روز آدینه (16 مهر) در تهران مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد که امیدوارم فوتبال خوب و بدون مصدوم را ببینیم.

سرپرست تیم تراکتور با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان اضافه شده به تیم، شرح داد: بازیکنان جوان و بعلاوه باتجربه های تیم همانند محمدرضا اخباری، پیمان بابایی، اکبر ایمانی، سعید واسعی، هادی محمدی، سامان نریمان دنیا، محمد عباس زاده و ... با عملکرد خوبشان نشان دادند که تیم بسیار خوب و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان راهی مسابقات می گردد و نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما روز شنبه هم تست های پزشکی قبل از شروع لیگ برتر را در ایفمارک پشت سر می گذاریم و سپس برای پیگیری تمرینات، راهی تبریز می شویم.

محمودی با قدردانی از مالک باشگاه به علت پرداخت بدهی پرونده شکایت خارجی، گفت: پیش از این هم به طرفداران قول داده بودیم که پنجره نقل و انتقالاتی به زودی باز می گردد که با کوشش مالک باشگاه، بدهی سه بازیکن و یک مربی خارجی که پرونده شان در فیفا باز بود، پرداخت شد.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقالاتی تیم پس از اعلام وصول پرداخت بدهی هر کدام از پرونده ها، تا سه روز باز می گردد. قابل ذکر است بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی 15 تیم لیگ رجحان بسته است؛ اما هجمه ای که روی تراکتور وجود داشت، قابل قیاس با سایر تیم ها نیست. بعضی خبرگزاری ها و دوستان بی انصافی کردند.

وی تاکید نمود: با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، از بازیکنانی که به تازگی جذب شده اند هم استفاده می گردد و بسیاری از مسائل مرتفع خواهد شد.

محمودی اعلام نمود: بنده به اسم یک طرفدار در خدمت باشگاه تراکتور هستم و امیدوارم طرفداران به اسم سرمایه های اصلی تیم از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شاد شوند. واقعیت این است که آقای زنوزی خودش یک طرفدار تراکتور است و به همین علت بیش از هر فرد دیگری، به فکر مرتفع کردن مسائل بود.

وی با بیان اینکه جای طرفداران تراکتور در استادیوم ها خالی است، شرح داد: امیدوارم با دستورالعمل تازه فدراسیون فوتبال، بتوانیم از طرفداران به اسم یار دوازدهم استفاده کنیم و با حمایت آنان، عملکرد خوبی داشته و جوابگوی محبت شان باشیم.

سرپرست تیم تراکتور با بیان اینکه همیشه جوان گرایی و استفاده از بازیکنان بومی، دغدغه فوتبال دوستان بود، گفت: استارت این کار زده شده و نتیجه آن طی سال های آینده معین می گردد؛ البته بازیکنان جوانی همانند ایران خواه، فتحی، سلامی و قادری فصل گذشته به تیم اصلی راه یافته و عملکرد درخشانی داشتند که باعث شده تعدادی از آنان به تیم ملی امید هم دعوت شوند.

وی با انتقاد از مصاحبه یکی از کارشناسان فوتبال تبریز، اظهار کرد: به نظر می رسد ایشان اطلاعات کافی از درون تیم و کیفیت بازیکنان جذب شده، ندارد. امیدوارم کارشناسان عزیز با اطلاعات کامل، مصاحبه نمایند.

محمودی با بیان اینکه طرفداران صاحبان اصلی تراکتور هستند، تاکید نمود: من، آقای زنوزی و سایر دوستان به اسم نماینده طرفداران اجازه نمی دهیم مسائل زیاد گردد و پیروز به کم کردن حواشی شده ایم. طرفداران صبر نمایند، این تیم حرف های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1781

به "طراحی تراکت: پنجره جابجایی تراکتور باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: پنجره جابجایی تراکتور باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید