وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بوشهر: آمار گردشگران چینی به ایران 2 میلیون نفر در سال افزایش می یابد

به گزارش مجله پیامکی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در راستای توسعه مناسبات گردشگری با کشورهای چین و عمان افزایش 2 میلیون گردشگری چینی به ایران و تردد کشتی های کروز و افزایش 3 برابری گردشگران عمانی مورد توجه است.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بوشهر: آمار گردشگران چینی به ایران 2 میلیون نفر در سال افزایش می یابد

از سفر با هزینه سفر به سریلانکا با تور به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، علی اصغر مونسان ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز بوم گردی شهرستان تنگستان از اجرای طرح های هدف گردشگری اطلاع داد و گفت: برنامه جامع برای کشورهای هدف گردشگری تهیه شده که چین و عمان از جمله این کشورها است.

وی با بیان اینکه چین سالانه 150 میلیون گردشگر در دنیا دارد گفت: در این راستا چین مناسبات خوبی که با کشورمان برقرار نموده به دنبال استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه گردشگری کشور هستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از جذب گردشگران چینی به کشور اطلاع داد و بیان نمود: در این راستا نخستین گام جذب یک میلیون نفری گردشگران چینی به کشورمان هستیم و کوشش می گردد این آمار به 2 میلیون نفر در سال برسد.

مونسان عنوان نمود: هم اکنون دور جدیدی از مذاکرات با دولت چین در راستا گسترش گردشگری صورت گرفته و در حاشیه اجلاس چین رایزنی های مناسبی بین شرکت های گردشگری ایران با چین در این زمینه صورت گرفته است.

وی از توسعه گردشگری با کشور عمان پرداخت و گفت: اگر چه این کشور در حوزه گردشگری سلامت با ایران مراوات خیلی خوبی دارد اما کوشش می گردد حجم گردشگران این کشور، علاوه بر سلامت در بخش تفریحی ارتقاء یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان نمود: با فعالیت های صورت گرفته، شاهد افزایش 3 برابری میزان گردشگران کشور عمان در ایران هستیم و با وزارت بهداشت این کشور نیز توافق شده تا ایران جزو کشورهای مورد تائید وزارت بهداشت عمان قرار گیرد.

مونسان با اشاره به تردد کشتی های کروز به عمان اظهار داشت: در این راستا قول داده اند این کشتی ها به بنادر جنوبی ایران از جمله بندرعباس و در گام بعدی در بخش ها دیگری از شهرهای ساحلی از جمله بوشهر تردد نمایند.

190، ح

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 648

به "وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بوشهر: آمار گردشگران چینی به ایران 2 میلیون نفر در سال افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بوشهر: آمار گردشگران چینی به ایران 2 میلیون نفر در سال افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید