تور بلغارستان ارزان: والیبال قهرمانی ناشنوایان دنیا، فزونی دوباره ایران مقابل بلغارستان، ملاقات با ترکیه برای صندلی پنجمی

به گزارش مجله پیامکی، تیم والیبال ناشنوایان ایران برای دومین بار برابر بلغارستان در مسابقات قهرمانی دنیا به پیروزی رسید.

تور بلغارستان ارزان: والیبال قهرمانی ناشنوایان دنیا، فزونی دوباره ایران مقابل بلغارستان، ملاقات با ترکیه برای صندلی پنجمی

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در ادامه چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان دنیا در ایتالیا، تیم والیبال ناشنوایان ایران از ساعت 14:15 امروز پنج شنبه 8 مهرماه برای دومین بار مقابل تیم بلغارستان نهاده شد و با نتیجه 3 بر یک به فزونی رسید.

والیبالیست های ناشنوای کشورمان در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 22 به فزونی دست یافتند و ست دوم 20 بر 25 واگذار کردند.

در دیگر ملاقات این مرحله، دو تیم لهستان و ترکیه به مصاف هم رفتند و تیم ترکیه با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شد. بدین ترتیب، شاگردان محمد ترکاشوند برای کسب اسم پنجمی روز آدینه 9 مهرماه با ترکیه ملاقات خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1773

به "تور بلغارستان ارزان: والیبال قهرمانی ناشنوایان دنیا، فزونی دوباره ایران مقابل بلغارستان، ملاقات با ترکیه برای صندلی پنجمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: والیبال قهرمانی ناشنوایان دنیا، فزونی دوباره ایران مقابل بلغارستان، ملاقات با ترکیه برای صندلی پنجمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید