هر آنچه درباره فیلم جوخه انتحار می دانیم

به گزارش مجله پیامکی، موضوع فیلم جوخه انتحار جیمز گان هنوز هم بسیار مبهم و پیچیده است. اما در ادامه تمام چیزهایی که درباره فیلم آینده کمپانی DC تأیید شده را خواهید خواند.

هر آنچه درباره فیلم جوخه انتحار می دانیم

در این جا همه آن چه درباره موضوع فیلم جوخه انتحار جیمز گان می دانیم آورده شده است. جوخه انتحار دیوید آیر وقتی در سال 2016 اکران شد، نظر صددرصدی منتقدان را جلب نکرد، اما با این حال توانست بیش از 746 میلیون دلار درآمد در سراسر دنیا کسب درآمد کند که بیشتر به خاطر موسیقی متن شاهکار و بازی خیره نماینده بیشتر بازیگران فیلم بوده است.

  • جیمز گان رسما به جوخه انتحار دی.سی پیوست
  • 75 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما بر اساس نظر منتقدان
  • جیمز گان می گوید اکران نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار به تأخیر نمی افتد

متأسفانه خود فیلم تعریف چندانی نداشت، زیرا ترکیبی غیرماهرانه از دو نسخه فیلم دیگر است؛ فیلمی از خود آیر و فیلمی ساخته کمپانی برادران وارنر که تریلرهایی با طرح و سبک بسیار متفاوت، نشان از تبلیغاتی پیروز داشت. به راحتی می توان فهمید که چرا این استودیو تصمیم به بازفراوری مؤثر این فیلم گرفته است .

اولین وقفه فراوری در جوخه انتحار هنگامی صورت گرفت که کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت از محافظان کهکشان جیمز گان تقلید کند، اما کوشش برای انسجام آن، زمان زیادی از فراوری را به خود اختصاص داد. به منظور ادامه فراوری، همکاری با جیمز گان آغاز شد. در این فیلم صحنه های طنزی را خواهیم دید که از ویژگی شاخص فیلم های گان است. تریلر اخیر جوخه انتحار که چندین صحنه اصلی از هارلی کوین با بازی مارگو رابی را نشان می دهد، بسیار خنده دار است.

سرمایه گذاری و تبلیغ کمپانی برادران وارنر روی فیلم جوخه انتحار نه به دلیل موضوع آن، بلکه بیشتر به خاطر ژانر و سبکش است. در نتیجه، موضوع اصلی فیلم جوخه انتحار نسبت به زمینه های ابرقهرمانی آن، کمتر شناخته شده است. آن چه خواندید مطالبی بود که تا به امروز تأیید شده است.

خلاصه فیلم جوخه انتحار

خلاصه داستان رسمی این فیلم، برداشتی از کلیت طرح فیلم را ارائه می دهد که در آن آماندا والر، گروه ویژه ایکس (Task Force x) را برای انجام مأموریتی به جزیره خیالی کورتو مالت معرفی می نماید. با این شرح قطعا می فهمیم که چرا جیمز گان گفته است موضوع این فیلم مشابه یک فیلم جنگی در دهه 70 است. به نظر می رسد که آن ها برای آغاز یک کودتا وارد این کشور می شوند.

به جهنم خوش آمدید مشهور به بل ریو، زندانی با بالاترین میزان مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا است. جایی که بدترین ابرشرورها در آنجا نگهداری می شوند و آن ها برای بیرون رفتن از آن زندان، هر کاری، حتی پیوستن به گروه فوق سری و فوق مرموز ویژه ایکس می نمایند.

وظیفه امروز؛ انجام دادن یا مردن؟

مجموعه ای از ابرشرورها مانند بلاد اسپرت (Bloodsport) کاپیتان بومرنگ، مصلح، شکارچی موش 2، بلک گارد، کینگ شارک، ساوانت (Savant) جولین و کارکتر روانی و محبوب، هارلی کویین را جمع نموده، سپس آن ها را به قوی ترین سلاح ها (به معنای واقعی کلمه) مجهز کنید و به جزیره دورافتاده و دشمن کورتو مالت بفرستید. نام این گروه جوخه انتحار یا جوخه خودکشی است.

این جوخه با فرماندهی سرهنگ ریک فلگ با عبور پیاده و سخت از میان جنگلی مملو از دشمنان مشاخص و نیروهای چریکی، در حال اجرا یک مأموریت جست وجو و تخریب هستند و با ردیاب هایی که دولت آماندا والر در آن ها کار گذاشته است، راستا حرکت آن ها پیگیری می گردد و مانند همواره، با یک حرکت اشتباه جان خود را از دست خواهند داد؛ چه به دست مخالفان یا توسط یکی از یاران خودی و یا شخص والر. اگر کسی، هر کدام از آن ها، این قرار را نقض کند، نتیجه آن را خواهد دید.

فرمانده کورتو مالت یک شخصیت اصلی به نام ژنرال سیلویو لونا است که خود را ژنرال رییس جمهور می داند ولی یک گروه چریکی با سلطنت او مخالف هستند. رهبر این گروه مخالف سول سوریا با بازی آلیس براگا است و احتمالا یک متحد اصلی برای جوخه انتحار خواهد بود.

جوخه انتحار باید یک آزمایشگاه نازی را نابود کند

مدیر کمپانی برادران وارنر، پیتر سفرن، در مصاحبه ای با امپایر جزئیات بیشتری را درباره فیلم فاش کرد. به گفته سفرن، زمانی که جوخه در کورتو مالت هستند، مجبور به تخریب یک زندان و آزمایشگاه باقیمانده از دوران نازی ها به نام Jotunheim خواهند شد که زندانیان سیاسی در آن نگهداری می شوند و آزمایش ها هم در آن انجام می گردد.

در کمیک ها، Jotunheim آزمایشگاه قدیمی نازی ها در کشور خیالی Qurac است و یک سازمان تروریستی به نام جهاد طی یک ماجرای حائز اهمیت در جوخه انتحار کنترل آزمایشگاه را به دست گرفته است .

گفتنی است با توجه به اینکه گان، هنگام کار بر روی فیلم نامه خود اصرار داشت که تمام داستان های منتشر شده از جوخه انتحار را بخواند، طرح کلی این فیلم تفاوت زیادی با کمیک ها دارد و از کل طیف این داستان ها الهام گرفته شده است .

جوخه انتحار به دو گروه تقسیم می شوند

می توان این نکته را نادیده گرفت، اما تریلر جوخه انتحار نشان می دهد که اعضای جوخه، به دو گروه تقسیم می شوند. تعیین نیست که دلیل این موضوع، انجام عملیات خواهد بود یا خیر، اما سناریوی احتمالی این است که گروه اول در کورتو مالت گرفتار می شوند و گروه دوم برای پشتیبانی و نجات آن ها فرستاده می گردد؛ زیرا آماندا والر احساس می نماید آن ها به دردسر افتادند.

هارلی کویین اسیر می گردد و جوخه کوشش می نماید تا او را نجات دهد؛ که این می تواند توسط هر یک از اعضای جوخه ها انجام گردد. خوشبختانه، به نظر می رسد عملیات نجات غیرضروری است زیرا هارلی کوین ثابت می نماید که می تواند خود را نجات دهد. به نظر می رسد او از اینکه اعضای تیم، برای نجات او دست به کار شده اند کاملا متأثر است و پیشنهاد می نماید که دوباره برگردد تا آن ها او را نجات دهند.

شاید متفکر مجبور گردد با جوخه انتحار همکاری کند

پیتر کاپالدی با کارکتر متفکر دیوانه در جوخه انتحار نقش آفرینی می نماید، اما پیش نمایش این فیلم نشان می دهد که او در واقع اصلا عضو جوخه نیست. در صحنه ای می بینیم که جوخه، متفکر را برای کسب اطلاعات بازپرسی می نماید و ریک فلگ به آن ها هشدار می دهد که اگر نتوانند مأموریت خود را انجام دهند، او می میرد.

بلاد اسپرت هم می گوید اگر اطلاعات غلطی به آن ها بدهد، او هم کشته خواهد شد. طبیعتا، این باعث می گردد هارلی کویین هم به حرف در بیاید و اقرار کند که اگر به دنبال کاری شخصی برود، یا اگر بدون اینکه دستش را جلوی دهانش بگذارد سرفه کند، او هم می میرد. این یک صحنه سرگرم نماینده است، اما نشان می هد متفکر ممکن است به خدمت ژنرال لونا در آمده و جوخه انتحار او را اسیر و به همکاری با خود مجبور نموده است. می توان گفت که امید به زندگی متفکر حتی از یک عضو گروه ویژه ایکس کمتر است.

جوخه انتحار از ویژگی های استارو برخوردار است

بعضی حدس ها از حضور استارو (Starro) موجودی هیولا مانند از دنیای کمیک ها در جوخه انتحار خبر می داد؛ تریلر این فیلم با نشان دادن غرش و حرکت ترسناک کایجو در کورتو مالت، این حدس ها را تأیید کرد.

به نظر می رسد در طراحی کلی، استارو برگرفته از کمیک ها باشد و ممکن است قدرت تله پاتیک و کنترل ذهن را هم داشته باشد. ممکن است استارو در آزمایشگاه Jotunheim نگه داشته شده و یا مشغول آزمایش روی او باشند. جالب اینجاست که پوسترهای گروه جوخه انتحار از ارتباط بین استارو و متفکر دیوانه حکایت دارد که شاید نشان دهنده رابطه ذهنی او با استارو باشد. این احتمال بسیار زیاد است که متفکر مسؤول آزادسازی استارو باشد، البته تعجب آور نخواهد بود که جیمز گان انتظارات ما را وارونه جلوه دهد، در حالی که استارو متحد است و نه دشمن. فقط زمان و انتشار تریلرهای بیشتر از جوخه انتحار این ها را آشکار خواهد نمود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1515

به "هر آنچه درباره فیلم جوخه انتحار می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم جوخه انتحار می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید