نگاه فنی به استقلال ، حرف های بهتاش فریبا

به گزارش مجله پیامکی، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مسئولین باشگاه استقلال موضوعات مربوط به جابجایی زمستانی را از ما مخفی کردند و به همین دلیل ناراحت هستیم.

نگاه فنی به استقلال ، حرف های بهتاش فریبا

به گزارش ایرنا، بهتاش فریبا بازیکن اسبق استقلال، سمت های مختلفی را در این باشگاه تجربه نموده است. او که این روزها عضو کمیته فنی باشگاه استقلال است، جوابگوی سوالاتی درباره شرایط این تیم در آغاز نیم فصل دوم بود.

  • نیم فصل دوم لیگ برتر برای استقلال، با پیروزی بر پیکان آغاز شد.

استقلال نسبت به نیم فصل اول تقویت شده است و این می تواند در روند نتیجه گیری این تیم مثمر ثمر واقع گردد. محسن کریمی و داریوش شجاعیان با خاتمه دوران مصدومیت به فهرست استقلال اضافه شدند و سه بازیکن خارجی قرارداد امضا کردند که این ها را به فال نیک می گیریم.

  • اتفاقات نیم فصل اول تکرار نمی گردد؟

به واسطه اتفاقاتی که پیش از آغاز فصل رخ داد، نتوانستیم آن طور که می خواهیم بازی ها را آغاز کنیم اما با هماهنگ شدن بازیکنان هفته به هفته بهتر می شویم. به طرفداران استقلال قول می دهم که در خاتمه فصل به جایگاهی شایسته می رسیم که زیبنده نام بزرگ استقلال است.

  • استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟

مگر می گردد برای قهرمانی استقلال شانسی قائل نشد؟ استقلال همواره استقلال است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. همان طور که گفتم نیم فصل دوم آغازی دیگر برای استقلال است و برای قهرمانی کوشش می نماید.

  • بعد از پیوستن گادوین منشا به استقلال در مصاحبه ای اعلام کردید شوکه شدم. چرا؟

چون در جریان این انتقال نبودم.

  • مگر قرار نبود اعضای کمته فنی باشگاه که شما عضوی از آن هستید بر تمام جابجایی نظارت داشته باشند؟

در آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که قبل از خاتمه نیم فصل اول برگزار گردید درباره تقویت تیم راهکارهایی در نظر گرفته شد و اعضای این کمیته نظرات خود را اعلام کردند. خوشبختانه تمام مواردی که در کمیته فنی بیان می گردد صورت جلسه می گردد و به امضای همه نفرات می رسد. یک نسخه در اختیار پرویز مظلومی قرارداده می گردد و نسخه دیگر به باشگاه و شخص مدیرعامل ارسال می گردد. در آن جلسه اعلام کردیم برای مسابقات لیگ برتر می توان با همین بازیکنان داخلی ادامه دهیم اما برای حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا به چند بازیکن با کیفت خارجی در پست های سانتر فوروارد و هافبک طراح نیازداریم.

  • برای این پست ها بازیکن معرفی نکردید؟

معرفی بازیکن در حیطه وظایف ما نیست و مربی تیم باید باید بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کند. این حرف ها بدان معناست که کمیته فنی نه تنها مخالف جذب بازیکن خارجی نبود بلکه از آن نیز استقبال کرد.

  • وقتی بدون مشورت کمیته فنی این بازیکنان خارجی جذب شدند ناراحت نشدید؟

طبیعی بود که از این اتفاق ناراحت شویم. کمیته فنی باید در جریان امور قرار می گرفت. می توانستند تلفنی به ما اطلاع دهند و یک نشست در این باره انجام گردد اما مثل این که در ترکیه با بازیکنان مورد نظر مذاکره نموده بودند و باشگاه استقلال تصمیم گرفت در خفا این اتفاقات رقم بخورد.

  • چرا پنهانی؟ حتی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه گفته بود بازوان وینفرد شفر هستند.

شاید این دیدگاه را داشتند که مبادا اخبار به بیرون درز پیدا کند. می دانید که اگر در ایران نام یک بازیکن لو برود نه تنها قیمت او چند برابر می گردد بلکه ممکن است شرایط او برای پیوستن به تیم از بین برود.

  • حالا فکر می کنید این نفرات بتوانند به استقلال یاری نمایند؟

گادوین منشا بازیکن با کیفیتی است و توانایی های فنی اش را در پرسپولیس و پیکان به نمایش گذاشت. اگر آماده باشد و از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی داشته باشد می تواند به استقلال یاری کند. امیدوارم گل های حساسی برای استقلال به ثمر برساند.

  • منشا می تواند به عنوان بازیکنی که از پرسپولیس به استقلال آمده است پیروز باشد؟

برای بازیکنی که از تیمی بزرگ به تیم بزرگ تری می رود شرایط سخت است و باید از لحاظ روحی و روانی از عهده این کار برآید. این اتفاق برای بازیکن خارجی که از حساسیت های کمتری برای او وجود دارد تا حدود زیادی راحت تر است و امیدوارم منشا بتواند با به ثمر رساندن گل های بی شمار، خاطرات خوشی را برای طرفداران استقلال بر جای بگذارد.

  • اسماعیل گونکالوس و آیدانی پاتوسی چطور؟

آن طور که شنیده ام بازیکنان خوبی هستند اما باید منتظر ماند و دید نمایش این نفرات در ترکیب استقلال چگونه خواهد بود.

  • نظرتان درباره اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال چیست؟

امیدوارم مدیران ارشد استقلال بتوانند برای استقلال قدم های مثبتی بر دارند. حضور کامران منزوی و میرشاد ماجدی را که از استقلالی های قدیمی و مورد تائید هستند به فال نیک می گیرم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 131

به "نگاه فنی به استقلال ، حرف های بهتاش فریبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه فنی به استقلال ، حرف های بهتاش فریبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید