مهربان: برگزاری مسابقه جهانی در سال 2020 به نفع کشتی گیران است

به گزارش مجله پیامکی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: می گردد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و مسابقه کشتی هم داشت چون اگر مسابقات کشتی برگزار گردد، به نفع کشتی گیران است.

مهربان: برگزاری مسابقه جهانی در سال 2020 به نفع کشتی گیران است

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می گردد اتحادیه جهانی کشتی به دنبال برگزاری مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی در ماه اکتبر 2020 است، گفت: اتفاق عجیب و غریبی نیست، 4 سال پیش هم مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار گردید. این بار هم احتمال برگزاری مسابقه جهانی زیاد است. آن موقع حدوداً دو ماه بعد از المپیک، مسابقه جهانی به انجام رسید و اگر مبنای اتحادیه جهانی برگزاری مسابقات در ماه اکتبر باشد، باز هم همانی می گردد که دوره گذشته بود، با این تفاوت که برگزاری المپیک در سال 2020 به سال 2021 موکول شده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: انجام این کار منوط به این است که شرایط لازم برای برگزاری مسابقه جهانی مهیا گردد و امکان برگزاری وجود داشته باشد.

مهربان برگزاری مسابقه جهانی را به سود کشتی دانست و گفت: خوب است مسابقه داشته باشیم. می گردد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و مسابقه کشتی هم داشت. هر چه کشتی برگزار گردد، نفعش برای کشتی گیران است، به هرحال باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم، مثل آنفولانزا و سرماخوردگی که جزئی از زندگی روزمره مردم جهان شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1015

به "مهربان: برگزاری مسابقه جهانی در سال 2020 به نفع کشتی گیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: برگزاری مسابقه جهانی در سال 2020 به نفع کشتی گیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید