مناسب سازی 12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2 تهران

به گزارش مجله پیامکی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 تهران گفت: در راستای تامین رفاه وتسهیل در بهره مندی توان یابان از خدمات شهری، 12 محور از معابر اصلی به عنوان گذر ایمن برای تردد افراد توان یاب در حال انجام است.

مناسب سازی 12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2 تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد رضا کرمی روز چهارشنبه، با اعلام این خبرگفت: بخشی از نقاط و اماکن شهری متناسب با شرایط افراد کم توان طراحی نشده بود و با توجه به سیاست های مدیریت شهری در فراهم کردن فضای مناسب و تسهیل در تردد این افراد، با اجرای طرح های عمرانی بوستان ها، اماکن فرهنگی، اداری و معابر شهری برای تردد افراد توان یاب و سالمندان همسطح سازی و مناسب سازی می گردد.

او اضافه کرد: براساس طرح های مطالعاتی، محورهای مورد احتیاج مناسب سازی شناسایی شده و این طرح در اولویت طرح های عمرانی نهاده شد.

به گفته وی همسطح سازی پیاده روها، احداث رمپ، مناسب سازی شیب گذرگاه ها در معابر، مناسب سازی ایستگاه های حمل ونقل عمومی از جمله این طرح ها است.

معاون شهردار منطقه 2، مناسب سازی سرای محلات را از اقدامات اجرایی جهت بهره مندی افراد توان یاب از خدمات فرهنگی و آموزشی برشمرد و گفت: در این طرح مناسب سازی سرای محله دریان نو و مجموعه شهربانو در قالب برنامه های امسال انجام شد و سرای محلات بهرود، شریف، سپهر و شهرآرا نیز در سال گذشته مناسب سازی گشت.

او، مناسب سازی بوستان های ستارخان و پرند را ازدیگر اقدامات منطقه دراین زمینه مطرح نمود و گفت: احداث رمپ، تامین و نصب مبلمان، نرده های حفاظ و میله های دستگرد، تجهیزات تندرستی و آمادگی جسمانی و سرویس های بهداشتی ویژه توان یابان از جمله اقدامات اجرایی در مناسب سازی بوستان ها برای این افراد است.

کرمی همچنین به جانمایی و مناسب سازی فضای پارک خودرو ویژه توان یابان در مقابل مراکز اداری، بوستان ها و مراکز فرهنگی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1324

به "مناسب سازی 12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی 12 گذرگاه ایمن برای افراد توان یاب در منطقه 2 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید