مقدونیه و فیلیپین کانون های جدید انتشار اخبار جعلی کرونا

به گزارش مجله پیامکی، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد دو کشور مقدونیه و فیلیپین به کانون های جدید انتشار اخبار دروغین و شایعات در خصوص ویروس کرونا مبدل شده اند.

مقدونیه و فیلیپین کانون های جدید انتشار اخبار جعلی کرونا

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

تحقیقاتی که در این زمینه توسط فیس بوک انجام شده نشان می دهد دو کشور یادشده محل میزبانی از تولیدنمایندگان محتوای دروغین در خصوص ویروس کرونا بوده اند و این شایعات به طور گسترده در فیس بوک بازنشر شده اند.

یکی از سایت های اصلی منتشرنماینده این نوع خبرها که محتوایش توسط کاربرانی به طور گسترده در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک بازنشر می گردد، Natural News است، که انبوهی از اخبار و ویدئوهای دروغین را در خصوص ویروس کرونا میزبانی می نماید.

این سایت انتشار ویروس کرونا را بخشی از کوشش دولت آمریکا برای کنترل جمعیت به وسیله تزریق واکسن های مضر برای سلامتی دانسته بود و حتی مدعی شده بود ماسک زدن خطر ابتلاء به کرونا را کاهش نمی دهد.

این سایت مدعی شده بود دکل های نسل پنجم تلفن همراه به گسترش ویروس کرونا یاری می نمایند. سایت یادشده سایت های همکار زیادی دارد که از جمله آنها می توان به NewsTarget و Brighteon اشاره نمود.

فیس بوک از پاک کردن پست های حاوی اخبار دروغین این وب سایت خبر داده و از کوشش سازماندهی شده حامیان این سایت در کشورهای فیلیپین و مقدونیه برای بازنشر داده های مذکور خبر داده است. بعد از بسته شدن صفحه رسمی سایت Natural News در فیس بوک، این سایت با راه اندازی گروه هایی درصدد انتشار اخبار دروغین خود است.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1076

به "مقدونیه و فیلیپین کانون های جدید انتشار اخبار جعلی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدونیه و فیلیپین کانون های جدید انتشار اخبار جعلی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید