مقایسه سوبارو کراس ترک و مزدا CX، 30

به گزارش مجله پیامکی، در این مطلب قصد داریم مشخصات فنی دو خودروی هم سگمنت سوبارو کراس ترک و مزدا CX-30 را آنالیز کنیم.

مقایسه سوبارو کراس ترک و مزدا CX، 30

خبرنگاران- سوبارو در برابر مزدا CX-30 قرار گرفته است؛ این 2 خودرو در بسیاری از مشخصات شبیه هم هستند و دارای امکاناتی مشابه هستند اما در برخی امکانات تفاوت دارند که در این گزارش آنها را آنالیز نموده ایم.

کراس ترک: کراس ترک مجهز به موتور 2.5 لیتری است که می تواند 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت گشتاور فراوری کند. این خودرو مجهز به یک گیربکس CVT است که باعث کاهش مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه شهر شده است.

CX-30 : مزدا CX-30 خودرویی با گیربکس 6 سرعته، پیشرانه 2.5 لیتری با قدرت 186 اسب بخار دارد و همین رقم برای گشتاور باعث می گردد مزدا قدرتمندتر و سریع تر از کراس ترک باشد.

کراس ترک: کراس ترک Sport/Outdoor با صفحه نمایش 8.0 اینچی اطلاعات تفریح StarLink عرضه می گردد. دکمه های منوی بزرگ و واضحی وجود دارد و صفحه نمایش به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد، هم CarPlay و هم Android Auto بدون مشکل کار می نمایند. تریم اسپرت کراس ترک افزون بر پیشرانه تازه، از سامانه کنترل رانندگی پیشرفته تری نیز بهره می برد.

داخل خودرو نیز از مبلمان StarTex، دوخت زردرنگ کنسول مرکزی و فیبرکربن در برخی قسمت ها استفاده شده است. بعلاوه، دو رنگ زرد و آبی ویژه نیز در فهرست رنگ های بدنه کرا س ترک اسپرت واقع شده است.

CX-30: بزرگترین اشتباه CX-30، سیستم اطلاعات تفریح 8.8 اینچی است. مزدا شرح داده است که فقدان قابلیت صفحه نمایش لمسی برای به حداقل رساندن حواس پرتی راننده است. مونروف برقی و آینه وسط بدون فریم و با تیره شوندگی اتوماتیک است. از جمله ویژگی های بدنه نیز می توان به رینگ های 18 اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی براق، ریل های سقف آلومینیومی، چراغ های جلو و عقب LED و آینه بغل های گرم شونده اشاره نمود.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2009

به "مقایسه سوبارو کراس ترک و مزدا CX، 30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه سوبارو کراس ترک و مزدا CX، 30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید