ماجرای سانسور سریال گاندو چیست؟

به گزارش مجله پیامکی، پنجشنبه شب بازپخش قسمت دوازدهم سریال گاندو با سانسور برخی سکانس ها و قسمت ها، شائبه وجود فشار و سانسور به این سریال به ویژه در قسمت سیزدهم را دامن رد، موضوعی که جواد افشار، کارگردان این سریال نه آن را تأیید و نه تکذیب می نماید.

ماجرای سانسور سریال گاندو چیست؟

افشار در این باره به روزنامه شهروند گفته است: همه چیز فعلا در حد شایعات است تا قسمت های بعدی پخش گردد. در همه جای جهان محدودیت ها و ممیزی هایی در رسانه ها وجود دارد و ممکن است یک مسائلی با سیاست های آن مطابقت نداشته باشد و ما هم از قضیه مستثنی نیستیم.

او در پاسخ به این که آیا قسمت سیزده و قسمت های بعد از آن با سانسور روبرو می گردد، گفت که اجازه بدهید سریال پخش گردد مردم می بینند و متوجه ماجرا می شوند. ممیزی بخشی از قسمت دوازدهم هم به دلیل پیشگیری از بعضی حساسیت ها رخ داده است.

کارگردان سریال گاندو البته شرح مفصل درباره سریال را به هفته دیگر موکول کرد و گفت: موضوع اصلی سریال از قسمت 15 و 20 به بعد شروع می گردد. تا اینجای سریال ما درحال فضاسازی هستیم و تقریبا شوخی است. امیدوارم این حواشی باعث جلوگیری از ادامه پخش سریال نگردد تا به قسمت های بعدی آن برسیم و قصه شروع گردد.

سریال گاندو دو هفته ای است که با موضوع جاسوسی به دستگاه های مختلف ایرانی از شبکه سه پخش می گردد؛ سریالی که در قسمت های گذشته باعث دلخوری حامیان و فعالان محیط زیست هم شد، اگر چه کارگردان سریال معتقد بود سریال اصلا ربطی به محیط زیست ندارد .

منبع: آی سینما
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 222

به "ماجرای سانسور سریال گاندو چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای سانسور سریال گاندو چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید