لیگ اروپا، صعود 4 تیم دیگر به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش مجله پیامکی، رقابت های لیگ اروپا با 4 دیدار دیگر پیگیری شد تا 8 تیم برتر این مسابقات تعیین شوند.

لیگ اروپا، صعود 4 تیم دیگر به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، در شب دوم از بازی های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دیشب (پنجشنبه شب) و همچنین بامداد امروز در مجموع چهار دیدار برگزار گشت که در مهمترین آنها تیم های فوتبال سویا و رم در ورزشگاه MSV آره نا شهر دویسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی را سویا با نتیجه 2 بر صفر برد. در این بازی سرخیو رگیلون در دقیقه 21 و یوسف النصری در دقیقه 44 برای تیم اسپانیایی گلزنی کردند. همچنین جانلوکا کانچینی در دقیقه هشتم وقت های تلف شده بازی از تیم رم از زمین اخراج شد.

با توجه به اینکه دو تیم قبل از شیوع کرونا پیروز به انجام بازی رفت شان نشده بودند، مصاف آنها با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا تک حذفی شده بود و به این ترتیب سویا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در بازی دیگر تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیداری خانگی به مصاف رنجرز گلاسکو اسکاتلند رفت و میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. موسی دیابی در دقیقه 51 تنها گل این بازی را زد. لورکوزن که بازی رفت را هم با نتیجه 3 بر یک برده بود، در مجموع با پیروزی 4 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا در این مرحله به مصاف اینتر برود.

تیم های ولورهمپتون و المپیاکوس برگزار کننده بازی دیگر بودند که این تک بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ولورهمپتون به پایان رسید.

اینتراخت فرانکفورت و بازل سوئیس هم در آخرین بازی این مرحله با یکدیگر پیکار کردند که این تک مسابقه نیز یک بر صفر به سود بازل به اتمام رسید تا 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا معین شوند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1185

به "لیگ اروپا، صعود 4 تیم دیگر به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، صعود 4 تیم دیگر به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید