لوکس ترین هتل های کبک در قدیمی ترین بناهای این شهر، بهترین هتل های شهر برای گردشگران

به گزارش مجله پیامکی، یکی از جذابیت های شهر کبک استفاده بهینه از ساختمان های قدیمی به عنوان هتل های لوکس است؛ از این رو گردشگران می توانند ضمن اقامتی آسوده و استفاده از امکانات مدرن، با فرهنگ و تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوند.

لوکس ترین هتل های کبک در قدیمی ترین بناهای این شهر، بهترین هتل های شهر برای گردشگران

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

کبک کانادا مقصد اول گردشگری برای بازدیدنمایندگان جورواجور است. این شهر با داشتن یکی از مشهورترین مناطق قدیمی در آمریکای شمالی ، شهری جذاب و زیبا به شمار می رود. برای خوش خوراک ها، رستوران های متنوعی در این شهر یافت می شود؛ از رستوران هایی با طبخ غذاهای فرانسوی گرفته تا غذاهای کلاسیک ایتالیایی. گرچه این امکان وجود دارد که بازدید از شهر کبک را تنها در یک روز تجربه کنید، اما شبی را در این شهر گذراندن، به شما فرصت کافی می دهد تا چشم اندازهای زیبای آن را به خوبی تماشا کنید. برای داشتن تجربه ای به یادماندنی می توانید به یکی از بهترین هتل هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، سری بزنید و از اقامت خود لذت ببرید.

هتل شاتو فرونتناک

هتل شاتو فرونتناک (Château Frontenac) نه تنها یکی از مکان های تاریخی و ملی کانادا است، بلکه به عنوان هتلی که بیش از هتل های دیگر جهان از آن عکس گرفته می شود، شناخته شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه سن لورنس قرار گرفته است و به وسیله پیاده روی امکان دستیابی از این هتل به منطقه قدیمی کبک وجود دارد. هتل دارای سه رستوران است که شامل بار نوشیدنی، بار پنیر و همچنین رستوران شامپلین (Champlain) می شود. دکوراسیون اتاق های استاندارد هتل به سبک سنتی عمارت های مجلل چیده شده است و چشم انداز بی نظیری دارند. اتاق های لوکس به تازگی بازسازی شده اند. کارکنان شاتو فرونتناک متعهد هستند تا در این هتل افسانه ای به بهترین نحو ممکن تجربه ای به یادماندنی برای شما رقم بزنند.

اوبرژ او دو لیون

هتل شهری و کوچک اوبرژ او دو لیون (Auberge aux Deux Lions) در منطقه مونت کالم (Montcalm) قرار گرفته است و بی آنکه خود در مرکز هیاهو و شلوغی باشد، در نزدیکی مناطق محبوب و دلپذیر شهر واقع شده است که با منطقه قدیمی کبک فاصله چندانی ندارد. بعضی از اتاق های هتل با دیوارهای سنگی خودنمایی می نمایند که در قدیمی ترین قسمت این ساختمان قرار گرفته اند و به سال 1909 بازمی گردند. از آنجایی که این هتل نسبتاً کوچک است، رزرو اتاق امری ضروری به شمار می رود. کارکنان هتل علاقه مند هستند به شما در هر کاری و هر چیزی یاری نمایند که شامل همراهی شما در تور رایگان پیاده روی شهر کبک به منظور آشنایی بهتر با این شهر می شود.

لوکلو سن لویی

هتل لوکلو سن لویی (le Clos Saint-Louis) تجربه ای رمانتیک در منطقه قدیمی کبک فراهم می آورد. فضای هتل دنج و راحت و دکوراسیون آن یادآور تاریخچه ساختمان است. این هتل سابقاً دو خانه مجزای ویکتوریایی بوده که بازسازی و به بوتیک -هتلی کوچک تبدیل شده است. از آنجایی که این بنا تاریخی است و آسانسوری در آن وجود ندارد، اگر مسائل حرکتی دارید، اتاقی در طبقه همکف درخواست کنید. اتاق ها همگی دارای سرویس چای خوری هستند و اثاثیه و مبل های اتاق ها با الهام از سبک دوران ویکتوریایی تزیین شده اند. هتل لوکلو سن لویی همچنین در ارائه پکیج های رمانتیک به زوج ها تخصص دارد که تجربه ا ناب از فرهنگ شهر کبک به دست می دهند.

اوبرژ سنت آنتوان

هتل اوبرژ سنت آنتوان (Auberge Saint-Antoine) درست در بندر قدیمی شهر کبک در کنار رودخانه ی سن لورنس قرار گرفته و جوایز متعددی را برای خدمات بی نظیر خود به دست آورده است. این هتل دکوراسیون مدرن را با اشیا هنری متعلق به دوران استعمار انگلیس و فرانسه تلفیق نموده است؛ بسیاری از این اشیا هنری در زمین این هتل کشف شده اند. مسافرانی که وارد هتل می شوند به شنیدن موسیقی و دریافت کارت خوش آمدگویی اختصاصی در اتاقشان مهمان می شوند. هر شب در بار و لابی هتل، نوازندگان جاز به اجرای موسیقی می پردازند.

لو جرمن

هتل لوجرمن (Le Germain) در ساختمانی به قدمت یک قرن و در بندر قدیمی کبک جای گرفته است. صاحبان هتل تمام کوشش خود را به کار بسته اند تا ضمن بازسازی و بازسازی، معماری اصیل ساختمان را حفظ نموده و تلفیقی دلپذیر از دکوراسیون کلاسیک و امروزی پدید آورند. هتل لو جرمن در مکانی مناسب واقع شده که برای رفتن به بهترین رستوران های شهر و سفرهای روزانه به منطقه پتی شامپلین (Petit Champlain) ایده آل است.

دو ویو کبک

هتل دو ویو کبک (du Vieux-Québec) از سوی وب سایت تریپ ادوایزر (TripAdvisor) به عنوان برترین هتل معرفی شده است و باوجود کندوهای زنبورعسل، یکی از سازگارترین هتل ها با محیط زیست در شهر کبک محسوب می شود. این رویه در رستوران جدید هتل هم لحاظ شده است؛ رستوران لوتورنِبروش (Le Tournebroche) در طبخ غذاهای ارگانیک و طبیعی تخصص دارد. هتل دو ویو کبک در فصل تابستان تورهای پیاده روی رایگان به کبک قدیم را ترتیب می دهد. در ماه های گرم سال می توانید به باغ بام سبز هتل سری بزنید و در مواقعی که هوا سرد است، برای دیدن مجموعه های فیلم یا بازی به زیرزمین بروید. سبدهای صبحانه خانگی به احساس راحتی و دنج بودن هتل افزوده است.

لوپریوری

هتل لوپریوری (le Priori) به جاذبه های اصلی منطقه ی کبک قدیم نزدیک است و اگرچه ساختمان این هتل، قدیمی است؛ اما دکوراسیون داخلی آن فقط به بازتاب تاریخچه اطراف این منطقه بسنده نمی نماید. در عوض با وان های آنتیک درون حمام که کامل نماینده اثاثیه آرت دکو و رنگ های روشن و امروزی است، بامهارت تمام دو سبک کهنه و نو را در هم می آمیزد. هر اتاق به طور مجزا چیده شده است. همچنین سوییت های چندنفره با سبک دکوراسیون لافت (و صنعتی) در آن وجود دارد که برای اقامت طولانی مدت مناسب است. همانند همه هتل های این شهر قدیمی، بازسازی ساختمان هتل امری ضروری می نماید. در ضمنً رستوران هتل به نام لوتوس (le Toast) در نوع خود مثال زدنی است.

مزون دو فورت

هتل مزون دو فورت (Maison du Fort) در سال 1851 ساخته شده است و با محوطه تاریخی سیتادل در بخش قدیمی کبک، تنها یک محله فاصله دارد. مالک هتل علاقه مند است، مراکز مهم شهر را روی نقشه ها ی شهر برای مهمانان نشانه گذاری کند. با اینکه این هتل در دل شهر قرار گرفته، اما اطراف آن آرام و ساکت است و از آنجایی که این ساختمان، به یک اقامتگاه تغییریافته است، اتاق های معدوی دارد. این هتل برای کسانی که عاشق گربه هستند، ایده آل است چون گربه ای دوست داشتنی به نام اسکار در این هتل سکونت دارد.

سوا سانتی اونز

هتل 71 یا سوا سانتی اونز (Hôtel 71) در یک ساختمان قدیمی با تاریخچه ا غنی قرار گرفته است. این ساختمان سابقاً اولین اداره مرکزی بانک ملی کانادا در شهر کبک بوده است. فضای بیرونی هتل نمونه ای عالی از معماری نئوکلاسیک قرن نوزدهم محسوب می شود، در حالی که دکوراسیون داخلی آن به سبک شیک و مدرن شهری چیده شده است. اسپرسو بار هتل در تمام مدت روز قهوه سرو می نماید. این هتل برای گشت وگذار در مکانی مناسب واقع شده است؛ زیرا فاصله چندانی با ترمینا ل نداشته و به قطار کابلی نزدیک است. برای صرف یک غذای ایتالیایی لذت بخش، در رستوران هتل بنام ایل ماتو (Il Matto) غذا را نوش جان کنید.

مانوار ویکتوریا

هتل مانوار ویکتوریا (Manoir Victoria) تاریخچه ای طولانی دارد و به دهه 1830 بازمی شود. با وجود این قدمت طولانی، اخیراً بازسازی شده و حالا نمای بیرونی و قدیمی هتل، دکوراسیون داخلی شیک و مدرن آن را پنهان نموده است. اتاق ها جادار هستند. از آنجایی که پله ها به لابی هتل در طبقه بالا منتهی می شوند، کارکنان هتل مایل هستند، در حمل چمدان هایتان به شما یاری نمایند. پیشنهاد می شود، غذا را در شه بوله (Chez Boulay)، رستوران تازه بازگشایی شده هتل صرف کنید که غذاهای خود را با الهام از کشورهای اسکاندیناوی طبخ می نماید. این هتل نه تنها به یک سالن اسپا و ارائه خدمات تخصصی ماساژ درمانی مجهز است، بلکه سونا هم دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1236

به "لوکس ترین هتل های کبک در قدیمی ترین بناهای این شهر، بهترین هتل های شهر برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های کبک در قدیمی ترین بناهای این شهر، بهترین هتل های شهر برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید