قیمت روز لوازم یدکی انواع خودرو

به گزارش مجله پیامکی، مشکل و خرابی خودرو، اتفاقی است که برای همه مالکان خودرو پیش می آید و بیشتر افراد در این مواقع به مکانیکی های نزدیک و معتبر مراجعه می کنند یا برای سفارش لوازم یدکی دست به کار می شوند. اما گاهی پس از بررسی و عیب یابی خودرو، متخصصان متوجه می شوند که قطعه ای از خودرو باید تعویض شود.

قیمت روز لوازم یدکی انواع خودرو

به گزارش خبرنگاران، حتی بهترین خودروهای جهان دچار این مسائل می شوند؛ اما نکته مهم این است که تعویض قطعات چه به صورت خرید اینترنتی قطعات یدکی خودرو و چه در مکانیکی های حضوری مطمئن صورت بگیرد و فقط پیدا کردن ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو ملاک نباشد!

در حال حاضر در کشور ما به دلیل شرایط اقتصادی و تحریم ها، پیچیدگی هایی دارد. از این رو در ادامه چند قطعه مهم خودرو که ممکن است نیاز به تعویض پیدا کنند، معرفی خواهند شد و سپس به نکاتی برای تعویض آن ها در هر خودرو و قیمت روز لوازم یدکی خودرو پرداخته می شود تا برای یافتن قیمت پخش لوازم یدکی خودرو و سفاش لوازم یدکی به مراکز معتبر به دردسر نیفتید؛

راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ

دیسک و صفحه کلاچ یکی از مهم ترین سیستم های خودرو است که در خودروهای دنده ای نقش موثرتری دارد. سیستم کلاچ از یک صفحه، دیسک و بلبرینگ تشکیل شده که ممکن است هرکدام آن ها در مواقعی نیاز به تعمیر پیدا کنند. همچنین این قطعات به صفحه فلایویل متصل شده اند. این سیستم برای انتقال نیرو به چرخ دنده و در نهایت حرکت خودرو بسیار اهمیت دارد. در واقع، بدون وجود دیسک و صفحه کلاچ، خودرو به درستی در مرحله حرکت قرار نگرفته و در صورت قرار گیری نیز آسیب های زیادی را به بخش های مختلف وارد می کند.

از این رو، خرید دیسک و صفحه کلاچی که با کیفیت باشد، اهمیت دارد. این قطعه به صورت مستقیم بر روی نرمی کلاچ، شتاب، قدرت، مصرف سوخت و… خودرو تاثیر می گذارد.

حال، پس از آشنایی با کیت کلاچ، شامل دیسک و صفحه و بلبرینگ که از مهم ترین قطعات خودرو هستند، راهنمای خرید آن ها به تفکیک خودرو همراه با آگاهی از بهترین قیمت لوازم یدکی و همچنین قیمت روز دیسک و صفحه شاید کمک کننده باشد؛

قیمت روز قطعات یدکی برلیانس

در انواع خودرو برلیانس هم، به خصوص در مدل های دنده ای، کیت کلاچ یکی از مهم ترین لوازم یدکی است. اما از آنجا که کیت های کلاچ یعنی دیسک و صفحه با بلبرینگ کلاچ برلیانس وارداتی هستند، برای خرید آنها باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. اکنون قیمت دیسک و صفحه برلیانس h320 دو میلیون و 368 هزار تومان است. دیسک و صفحه برلیانس h330 نیز 2 میلیون و 10 هزار تومان به فروش می رسد. گفتنی است که دیسک و صفحه برلیانس h220 نیز یک میلیون و 800 هزار تومان است.

راهنمای خرید قطعات یدکی جیلی

جیلی یک شرکت خودروسازی در چین است که یکی از چهار شرکت بزرگ خصوصی در این کشور به شمار می رود. این شرکت در کنار تولید خودرو، لوازم یدکی خودروهای خود را نیز به بازار عرضه می کند و از آنجا که خودروهایی چون جیلی GC6 اکسلنت، جیلی GC6 و جیلی امگرند 7 در کشور ما موجود هستند، باید لوازم یدکی آن ها نیز در فروشگاه های مربوط به این شرکت و به صورت معتبر خریداری شود.

اکنون قیمت دیسک و صفحه جیلی امگرند 7، دو میلیون و 35 هزار تومان است و همچنین کیت کلاچ جیلی ec7 را می توان به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان یافت.

قیمت قطعات یدکی هیوندای

شرکت هیوندای هم خودروهای زیادی در ایران دارد؛ خودروهای سوناتا، آزرا، سانتافه، توسان، آوانته و غیره طرفداران زیادی در ایران دارند اما با این وجود زمانی که این ماشین ها به مسئله ای بر می خورند قطعات و لوازم یدکی شان در بازار لوازم یدکی به سختی پیدا می شود. اما موضوع قابل توجه این است که از قطعات هیوندای، قطعات استوک تعمیری هم در بازار یافت می شود؛ بنابراین مهم است از چه فروشگاهی خرید شود تا در کنار خرید دیسک و صفحه ارزان کالای خریداری شده مطمئن باشد!

اکنون قیمت دیسک و صفحه کلاچ هیوندای آوانته دنده ای همراه با بلبرینگ یعنی در واقع کیت کلاچ هیوندای به قیمت حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

خرید دیسک و صفحه پژو

پژو 405 یکی از محبوب ترین خودروهای نسل قدیم کمپانی پژو فرانسه است که بعد از ورود خط مونتاژ آن به داخل ایران به شدت آن افزوده شد. حال خودرویی که در حال حاضر بیش از 20 سال از ورود آن به بازار می گذرد، مسلما از طریق بسکمک از افراد به عنوان یک خودرو شهری مورد استفاده قرار می گیرد، اما بهره وری از یک خودرو نیازمند نگه داری، رسیدگی، و اعمال تعمیرات مورد نیاز و به موقع خصوصا هنگامی که دچار نقص عملکرد در بخش های مختلف قطعات می شود، دارد. والئو که یکی از برندهای معتبر فرانسوی است، اکنون برای پژو 405 ، پژو پارس و سمند کیت های کلاچ تولید می کند. قیمت قطعات یدکی این خودروها حدود یک میلیون تا یک میلیون و 800 هزار تومان است.

همانطور که دانستیم، قیمت دیسک و صفحه خودرو باتوجه به تنوع خودروها، فرق دارد و به طور کلی قیمت لوازم یدکی خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد، در پی این ماجرا، خودروسواران همواره در پی یافتن بهترین قیمت قطعات یدکی هستند. با توجه به این چالش ها، در ادامه بهترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو با بهترین قیمت معرفی خواهند شد؛

دیسک و صفحه پژو وائو اورجینال فرانسه یکی از پرطرفدارترین لوازم یدکی در ایران است. دیسک و صفحه والئوسبز رنگ، تولید شده در کشور فرانسه بوده که در ایران با عنوان والئو فرانسه، والئو اصلی، والئو سبز و یا والئو با هولوگرام هرینگتون فرانسه شناخته می شود. برای خرید این قطعات مهم از این برند پرطرفدار می توان روی فروشگاه فروش آنلاین حساب کرد.

کنندگی قطعات یدکی 5052 امامی غفاری

یکی از ویژگی های شاخص و منحصر بفرد کنندگی قطعات یدکی 5052 امامی غفاری احساس مسئولیت و تعهد آن نسبت به مشتریان است. این کنندگی نهایت تلاش خود را می کند تا مشتریان خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنند. این کنندگی که در بازار لوازم یدکی تهران فعالیت می کند، تنوع گسترده ای از قطعات یدکی خودروهای MVM و CHERY را دارد. ضمانت اصالت کالا و ارسال قطعات به محل زندگی مشتریان از جمله سایر خدمات این کنندگی است.

کافیست به سایت https://mvm5052.com/ سری بزنید یا با شماره 34103-021 تماس بگیرید.

فروشگاه تهران پکن

فروشگاه تهران پکن عرضه کننده مستقیم قطعات یدکی خودروهای چینی همچون آریو، برلیانس، چانگان و … است. بازرگانی تهران پکن اطمینان می دهد که کالاهای فروخته شده بهترین قیمت را دارند. این مجموعه قصد دارد موجودی قطعات خود را به 10 هزار قطعه متنوع افزایش دهد.

دنده فیکس، تعمیرگاه تخصصی گیربگس اتوماتیک

بسکمک از خودروهای اتوماتیک دچار ضعف های جزئی میشوند، اما در صورت عدم توجه به این ایرادات مسائل بعدی بسیار پر هزینه خواهد بود. تعمیرگاه تخصصی دنده فیکس سرویس خودرو را به صورت تخصصی با قیمتی منصفانه انجام می دهد. همچنین این مجموعه به صورت رایگان برای اطمینان از عدم وجود مشکل، خودروها را تست می کند.

منبع: همگردی
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1954

به "قیمت روز لوازم یدکی انواع خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت روز لوازم یدکی انواع خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید