قایقرانی ایران با جهان فاصله دارد، امیدوارم در مسابقات آسیایی تایلند یک رکورد بزنیم

به گزارش مجله پیامکی، عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ با اشاره به اینکه قایقرانی در ایران با جهان فاصله زیادی دارد گفت: امیدوارم در مسابقات آسیایی تایلند بتوانیم یک رکورد خوب و یک مدال خوب از خود برجا بگذارم.

قایقرانی ایران با جهان فاصله دارد، امیدوارم در مسابقات آسیایی تایلند یک رکورد بزنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مهسا جاور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان با اشاره به حضور خود در المپیک ریو گفت: سطح مسابقات المپیک بسیار بالا بود و کسانی می توانند در المپیک مدال بیاورند که حداقل باید 30 سال سابقه پاروزنی داشته باشند.

وی اضافه کرد: رشته روئینگ یک رشته نوپا در آسیا و به ویژه ایران است و نزدیک به 10 سال از آمدنش به داخل کشور می گذرد و ایران فاصله زیادی با دنیا دارد و همین امر سبب شده است که تیم ملی روئینگ نمی تواند در عرصه دنیا و المپیک پیروز باشد.

عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: من در مسابقات دانشجویان تک نفره هفتم شدم و این رتبه بهترین مقامی است که تیم ملی روئینگ در عرصه دنیای گرفته است.

وی با اشاره به سخت بودن رقابت های المپیک ریو اعلام نمود: روز مسابقه باد شدیدی در حال وزیدن بود و آن روز هیچ کس نتوانست رکوردی خوبی از خود به جا بگذارد ولی با این حال من توانستم رکورد خود را افزایش دهم.

جاور تاکید نمود: فاصله ایران از دنیا بسیار بالا است و باید در این رشته به فعالیت خود ادامه دهیم و کوشش های فراوان کنیم تا نامی برای خود در آسیا و دنیا دست و پا کنیم.

وی اعلام نمود: در حالی من حدود هفت سال به طور حرفه ای در این رشته هستم و پارو می زنم که از سال 90 تا کنون هر ساله پیروز به کسب مدال شدم.

عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ با اشاره به مدال های خود اعلام کرد: تاکنون پیروز به کسب 9 مدال بین المللی در مسابقات شدم که اگر بخواهیم به بخشی از آن اشاره کنیم می توان به سال 90 اشاره نمود که دو مدال قهرمانی در رده جوانان گرفتم سپس پیروز به کسب مدال نقره تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا شدم و بعد از آن در مسابقات آسیایی اینچئون توانستیم مقام سوم را کسب کنیم که خود این یک پیروزیت بزرگی برای ما بود.

وی گفت: از اینکه توانستم با کسب مدال نام ایران را سرافراز کنم، مسرورم و به امید خدا بتوانیم در مسابقات پیش رو در مسابقات قهرمان آسیایی که در تایلند برگزار می گردد بتوانیم یک رکورد خوب و یک مدال خوب از خود برجا بگذارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 558

به "قایقرانی ایران با جهان فاصله دارد، امیدوارم در مسابقات آسیایی تایلند یک رکورد بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانی ایران با جهان فاصله دارد، امیدوارم در مسابقات آسیایی تایلند یک رکورد بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید