فیلم ، بازسازی نمایی دلهره آور از انفجار بمب اتمی در محیط واقعیت مجازی (بازسازی ساختمان)

به گزارش مجله پیامکی، روزیاتو نوشت: ویدیو واقعیت مجازی منتشر شده در یوتیوب، انفجار یک بمب اتم را نشان می دهد.

فیلم ، بازسازی نمایی دلهره آور از انفجار بمب اتمی در محیط واقعیت مجازی (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این ویدیو ساحلی آفتابی را در جزیره ای گرمسیری نشان می دهد که شمارش معکوس برای انفجار شروع می گردد. وقتی شمارش معکوس به صفر می رسد، ناگهان صفحه نمایش را نوری سفید در بر می گیرد. در عرض چند ثانیه، با شکل گیری یک ابر قارچی اتمی از دور، یک صدای مهیب در سراسر آسمان طنین انداز می گردد. باد قدرتمندی شبیه طوفان شن می وزد و درختان و گیاهان جزیره را ویران می نماید. در حالی که ابر عظیمی از دود و غبار به آسمان فوران می نماید، پوشش گیاهی به طور کامل از بین می رود.

ابر قارچی منبسط می گردد و به نظر می رسد که تمام آسمان را می بلعد. در انتها این کلیپ 1 دقیقه و 50 ثانیه ای، جزیره سرسبز به یک سرزمین بیابانی تبدیل می گردد. آسمان به رنگ ارغوانی در می آید و غبار اتمی ناشی از انفجار، خورشید را محو می نماید.

بر اساس گزارش ها، این شبیه سازی VR انفجار یک بمب هسته ای استراتژیک را نشان می دهد که از نظر میزان شبیه به آزمایش های نظامی واقعی آمریکایی است.

یک کاربر VR برای اولین بار یک ویدیو از این انفجار را در یوتیوب به اشتراک گذاشت. یکی از افرادی که این ویدیو را دیده است، گفت: همه چیز اطراف نیز منفجر یا سوزانده می شد و موج عظیمی می آید و کل منطقه را نابود می نماید.

یکی دیگر افزود: قضاوت در خصوص میزان یا مسافت سخت است، اما انفجار این چنینی باعث سوختگی درجه 3، در فاصله 9.5 کیلومتری می گردد. تشعشعات منتشر شده از نقطه انفجار، از فاصله 2.5 کیلومتری انسان را در عرض یک ماه از بین می برد. یعنی در نقطه ای که در این سناریو VR واقع شده است، شما مرده اید.

در حالی که نفر سوم گفت که فردی که در نقطه دید این ویدیو واقع شده است، در انفجار از بین خواهد رفت، زیرا ابر قارچی بزرگتر از انگشت شست او در افق است.

این نظریه که به وسیله سری بازی های ویدیویی پسا آخرالزمانی Fallout رایج شد، ادعا می نماید که اگر انفجار هسته ای در افق دید شما کوچکتر از انگشت شست باشد، در امان هستید. با این حال، اداره امنیت ملی هسته ای وزارت انرژی ایالات متحده گفته است که این درست نیست.

فیزیکدانان دانشگاه لستر این نظریه را آنالیز کردند و ادعا کردند که این موضوع می تواند درمورد انفجارهای هسته ای کوچکتر صدق کند. آنها نوشتند: این تحقیق نشان داد که اگر بمب هسته ای 15 کیلوتُنی منفجر گردد و انگشت شست شما که به میزان یک بازو جلوتر از چشمتان قرار گیرد، انفجار را بپوشاند، می توانید با دویدن در جهت مخالف باد، از بیشتر اثرات منفی تشعشع جان سالم به در ببرید. حداقل سرعت شما باید 1.65 کیلومتر در نیم ساعت باشد.

آنها افزودند: کوچکتر بودن ساقه ابر قارچ از شست شما ممکن است به این معنی باشد که می توانید نسبتاً ایمن باشید، اما به هر حال همواره دور شدن از نزدیکی نقطه انفجار راه درست تری است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2163

به "فیلم ، بازسازی نمایی دلهره آور از انفجار بمب اتمی در محیط واقعیت مجازی (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، بازسازی نمایی دلهره آور از انفجار بمب اتمی در محیط واقعیت مجازی (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید