فرهاد مجیدی نمی تواند سرمربی فصل بعد استقلال باشد

به گزارش مجله پیامکی، سید محمد کاظم اولیایی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در پی نوساناتی که در نتایج استقلال بود، طرفداران از عملکرد شفر عصبی بودند و باید به آنها حق داد. باشگاه هم حق داشت در این مقطع شفر را برکنار کند.

فرهاد مجیدی نمی تواند سرمربی فصل بعد استقلال باشد

وی اضافه نمود: با شفر قرارداد ترکمنچای بسته بودند و هزینه قرارداد او و دستیارانش آنقدر بود که با آن بگردد مربیانی به مراتب بزرگ تر و اسم و رسم دار تر از شفر را استخدام کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: جدایی شفر تأثیر منفی ندارد و تصمیم خوبی بود. اما صرفاً رفتن شفر چاره نهایی درد نیست و باید به جای او یک جایگزین مناسب جذب گردد. جانشین شفر باید مربی بزرگ، کارنامه دار و صاحب تجربه ای باشد.

اولیایی در مورد احتمال سرمربی شدن مجیدی در فصل بعد گفت: قطعاً برای مجیدی سرمربی شدن زود است. او الان و در این مقطع می تواند سرمربی موقت باشد اما نباید بعنوان سرمربی فصل بعد روی او حساب کرد.

پیشکسوت آبی ها با اشاره به کمرنگ شدن نقش کمیته فنی در استقلال گفت: انتظار می رفت کمیته فنی بیشتر در صحنه باشد و بیشتر مورد مشورت قرار بگیرد. اصولی و منطقی این است که کمیته فنی به خصوص در این عزل و نصب های کلان در تصمیم گیری ها شرکت داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 179

به "فرهاد مجیدی نمی تواند سرمربی فصل بعد استقلال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی نمی تواند سرمربی فصل بعد استقلال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید