فرار یکی از معاونان تحت تعقیب گوایدو به کلمبیا

به گزارش مجله پیامکی، لوئیس فلوریدو که به جرم همکاری با خوان گوایدو، سردسته مخالفان ونزوئلا در طراحی کودتا علیه دولت، حکم جلبش صادر شده بود اظهار داشت که از این کشور گریخته و به کلمبیا پناهنده شده است.

فرار یکی از معاونان تحت تعقیب گوایدو به کلمبیا

به گزارش ، به نقل از اسپوتنیک، لوئیس فلوریدو، یکی از معاونان خوان گوایدو، سردسته مخالفان ونزوئلا که به جرم همکاری با گوایدو در طراحی کودتا علیه دولت، حکم جلبش صادر شده بود بامداد شنبه اظهار داشت که از این کشور گریخته و به کلمبیا پناهنده شده است.

فلوریدو که چندی پیش از سوی دیوان عالی ونزوئلا به جرم همکاری با خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا در طراحی کودتا علیه دولت این کشور برایش حکم جلب صادر شده بود، با انتشار کلیپ ویدئویی از خودش گفت که اکنون در کلمبیا به سر می برد.

دادگاه ونزوئلا چندی پیش در حکمی، فلوریدو و شش نماینده دیگر در مجمع ملی ونزوئلا را به جرم فعالیت علیه دولت، شرکت در راهپیمایی های غیرقانونی و همکاری در کودتای نافرجام علیه مادورو از مصونیت قانونی خود سلب کرد.

یکی از این نماینده ها، ادگار زامبرانو دیگر معاون گوایدو در مجمع ملی ونزوئلا بود که دو روز پیش در هنگامی که می خواست از خودروی خود پیاده گردد با دو ماشین محاصره شده و توسط نیرو های امنیتی ونزوئلا بازداشت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 185

به "فرار یکی از معاونان تحت تعقیب گوایدو به کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار یکی از معاونان تحت تعقیب گوایدو به کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید