فدراسیون کشتی این بار با استعفای محمد بنا موافقت می کند؟

به گزارش مجله پیامکی، به نظر می رسد موافقت با استعفای چند باره سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، این بار محتمل تر از دفعات گذشته باشد.

فدراسیون کشتی این بار با استعفای محمد بنا موافقت می کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در پی اتفاقاتی که در جلسه روز شنبه فدراسیون کشتی به منظور هماهنگی برای تشکیل اردوهای تیم های ملی در شرایط قرنطینه رخ داد، محمد بنا در گروه واتس آپی مربیان از همه خداحافظی کرد و خبر استعفای او نیز منتشر شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این باره تاکید کرد که استعفای کتبی از بنا به دستش نرسیده اما او در پیامکی به وی اعلام کرده دیگر قصد همکاری ندارد.

این برای بار چندم در سال جاری است که بنا از سمت خود استعفا می دهد. این در حالی است که در دوره همکاری با فدراسیون های قبلی نیز بارها و بارها قهر کرده و از سمت خود استعفا داده بود. به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود، این بار با استعفای محمد بنا موافقت شود. ضمن اینکه بنا خودش نیز تاکید کرده که دیگر قصد ادامه همکاری ندارد.

این در شرایطی است که اردوهای تیم های ملی و مسابقات رسمی و داخلی به دلیل شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده و اکنون ابهامات زیادی در مورد نحوه برگزاری اردوها و مسابقات پیش رو وجود دارد و اردوها هرگز نمی تواند شرایط طبیعی شبیه به گذشته داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1163

به "فدراسیون کشتی این بار با استعفای محمد بنا موافقت می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی این بار با استعفای محمد بنا موافقت می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید