فتحی: آقای سعادتمند لطفا دروغ نگویید!

به گزارش مجله پیامکی، مدیر عامل استقلال ادعای احمد سعادتمند در مورد دریافت حقوق 25 میلیونی از این باشگاه را تکذیب می کند.

فتحی: آقای سعادتمند لطفا دروغ نگویید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به صحبت های احمد سعادتمند درباره حقوق 25 میلیونی مدیرعامل پیشین استقلال به ورزش سه گفت: بنده قویا دریافت حقوق 25 میلیونی از باشگاه استقلال در دوران حضور در این باشگاه را تکذیب می کنم.

او در ادامه صحبت های خود در پاسخ به این نکته که سعادتمند به نقل از منزوی این صحبت را مطرح کرده توضیح داد: اقای منزوی یقیناً به صحیح نبودن این موضوع باور دارند ونیازی به توضیح من نیست و طرح این صحبت ها از سوی آقای سعادتمند برای من جای تعجب دارد زیرا وی به اسناد و مصوبات باشگاه دسترسی دارد و می داند که این موضوعات صحت نداشته و کذب محض است و میزان دریافتى بنده که بسیار کمتر از مبلغ درخواستى آقاى سعادتمند است در امورمالى باشگاه موجود میباشد.

فتحی در بخش بعدی صحبت های خود در مورد ادعای سعادتمند می گوید: متاسفانه این صحبت ها بد اخلاقی است و به دور از انصاف می باشد که مطمئنا با اهداف خاص و انحراف درخواست حقوق 15 میلیونی است . حقوق 15 میلیونی مدیرعامل جدید باشگاه بر اساس مصوبه که به امضای سعادتمند رسیده آشکار است و سوال من این است اگر چنین حقوقی ایراد و اشکال ندارد پس چرا به دنبال فرار از آن هستید؟

مدیرعامل پیشین استقلال در خاتمه گفت: دوستان حتی به قانون تجارت نیز آگاهی ندارند و لازم است بدانید که در این قانون درباره حقوق مدیران صحبت نشده است. با این حال و در نهایت از دوستان تقاضا می کنم به احترام هواداران استقلال و نام بزرگ این باشگاه تمرکز خود را روی امور جاری باشگاه بگذارند تا مسائل را برطرف کنند اما اگر مسئولین باشگاه تمایلی به این اتفاق نداشته باشند، من نیز حرف هایی برای گفتن دارم که مطمئنا برای دوستان خوب نخواهد بود. لذا از ریاست محترم هیات مدیره می خواهم به دوستان که با مصاحبه های کذب خود سعی در برهم زدن آرامش استقلال دارند برخورد کرده و تذکر لازم را به آنان دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 954

به "فتحی: آقای سعادتمند لطفا دروغ نگویید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: آقای سعادتمند لطفا دروغ نگویید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید