عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد

به گزارش مجله پیامکی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد اگر ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران داخلی آن ها به ندای صلح ما پاسخ ندهند، عملیات نظامی تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن ادامه خواهد یافت.

عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: حل و فصل سیاسی بحران یمن در صورت تمایل و تصمیم واقعی طرف های درگیر برای رسیدن به این هدف امکانپذیر است؛ ما برای برگزاری مذاکرات و گفتگوی یمنی- یمنی در یمن یا هر کشور بی طرف دیگر مثل عمان تمایل و تصمیم واقعی داریم. توپ از گذشته تا کنون در زمین مزدوران داخلی ائتلاف متجاوز بوده است.

وی در ادامه توئیت خود افزود: اگر مزدوران داخلی ائتلاف متجاوز به گفتگو تمایل دارند و از کیفر و تنبیه ائتلاف متجاوز می ترسند، باید در رویکرد خود تجدیدنظر کنند و لوله تفنگ های خود را به سمت ائتلاف متجاوز نشانه بگیرند. در آن صورت یمن می تواند مبارزه را در چند روز به نفع خود تمام کرده و همه طرف ها را به پذیرش گزینه ملی و مردمی یمن مجبور کند.

البخیتی در بخش دیگری از توئیت خود شرح داد:، اما اگر مزدوران داخلی ائتلاف متجاوز سعودی به درخواست ها و فراخوان صلح و سازش ما پاسخ ندهند، ما به عملیات نظامی خود در داخل و خارج یمن تا آزادسازی آخرین وجب از خاک کشورمان و شکست محاصره و بازیابی نقش متمدنانه و تاریخی آن در سطح منطقه و بین المللی ادامه می دهیم.

محمد البخیتی در بخش پایانی توئیت خود نوشت: دستان ما همیشه از گذشته تا کنون به سوی صلح عادلانه و عزتمند که حاکمیت و استقلال یمن را تضمین کند، دراز بوده است. ما معتقدیم هر صلحی که ناقض حاکمیت و استقلال یمن باشد، درخواست از ما برای تسلیم شدن است.

ما از ابتدای تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن، موضع خود را در قبال صلح اعلام کرده ایم و من برای تحقق صلح شخصا با سران احزب الاصلاح، سوسالیست، النصاری و شورای انتقالی جنوب تماس داشتم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2060

به "عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات نظامی تا آزادی کامل خاک یمن ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید