علی دایی: تیم ملی بهتر از کی روش پیدا نمی کند، ژاپن نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد

به گزارش مجله پیامکی، علی دایی، بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی روش با عبور از ژاپن به فینال مسابقات جام ملت های آسیا 2019 خواهند رسید.

علی دایی: تیم ملی بهتر از کی روش پیدا نمی کند، ژاپن نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد

علی دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی هفدهمین مسابقات جام ملت های آسیا گفت: فکر می کنم که تیم ما ان شاءالله در بازی فردا برنده از زمین خارج خواهد شد. از هر لحاظ که حساب کنید تیم ملی ایران بهترین تیم حاضر در این مسابقات است و اگر بدشانسی نیاوریم یا اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ ندهد، از سد ژاپن عبور خواهیم کرد تا به فینال برسیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اضافه نمود: تا الان کل مجموعه تیم ملی عالی کار نموده است و روز به روز هم شرایط بهتر می گردد. اعتقاد من این است که ژاپن نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد. امیدوارم بعد از سال ها به فینال برویم و قهرمان آسیا شویم. تیم ما مدعی اول قهرمانی است و شایستگی قهرمان شدن در این جام را دارد.

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند شرایط تیم ملی ژاپن نسبت به جام جهانی فرق نموده است، مطرح نمود: هر بازی و هر تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد و این قیاس اصلاً درست نیست. قرار نیست ژاپن نمایشی که برابر بلژیک و دیگر حریفانش در جام جهانی داشت را در جام ملت ها برابر عمان و ترکمنستان هم تکرار کند یا با همان سبکی که در روسیه بازی کرد، در امارات هم بازی کند. من نمی دانم چرا چنین مسائلی توسط بعضی مطرح می گردد و متوجه بعضی مسائل نمی شوم!

دایی همچنین در خصوص اینکه عده ای از ضعیف بودن کره جنوبی یا استرالیا حرف می زنند، گفت: شاید می خواهند چنین مسائلی را عنوان نمایند تا اگر ایران قهرمان گردد، بگویند فلان تیم ضعیف بود! من نمی دانم این چه صحبت هایی که مطرح می گردد! ان شاءالله که همه حریفان تیم ملی و همه تیم ها ضعیف باشند تا ایران قهرمان گردد. جام ملت های آسیا یک تورنمنت مهم است و 50 سال بعد نمی گویند که استرالیا ضعیف بود یا ژاپن فلان طور بازی کرد. مهم این است که ایران قهرمان گردد و به حق پنج تن این اتفاق رخ خواهد داد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: به جای اینکه چنین صحبت هایی را مطرح کنیم، بهتر است که دل مان با تیم ملی باشد و برای موفقیت تیم ملی دعا کنیم. قهرمانی ایران باعث خواهد شد تا خیلی از مردم خشنود شوند و این ارزش بالایی دارد. قهرمانی در این جام برای هر کشوری مهم است و ما هم می توانیم با قهرمانی در این جام یک اعتبار بزرگ کسب کنیم. خدا کند همه تیم ها ضعیف باشند و قدرتمند بودن ایران باعث گردد تا در آسیا قهرمان شویم.

وی راجع به درخواست کریم انصاری فرد که گفته بود دوست دارد علی دایی در بازی با ژاپن حضور داشته باشد، گفت: ما روز سه شنبه یک بازی حساس با داماش در جام حذفی داریم. شاید باورتان نگردد، ولی برنامه سفر را طوری تنظیم کردیم که بتوانیم این بازی را ببینیم. دل من با ملی پوشان و تیم ملی است و خیلی دوست داشتم در کنار تیم ملی باشم، اما در حال حاضر مهمترین بازی فصل را در جام حذفی در پیش داریم. من و همه ایرانی ها دعا می کنیم تا تیم ملی در این بازی سربلند از زمین خارج گردد.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش باید در تیم ملی بماند، گفت: مطمئن باشید ما بهتر از کی روش برای تیم ملی پیدا نخواهیم کرد. این مربی با عمل خیلی چیزها را نشان داده است و کارش را به خوبی بلد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 121

به "علی دایی: تیم ملی بهتر از کی روش پیدا نمی کند، ژاپن نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی: تیم ملی بهتر از کی روش پیدا نمی کند، ژاپن نمی تواند حریف سرسختی برای ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید