شروع طوفانی سپاهان و مس رفسنجان مقابل تیم های پایین جدول

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با انجام دو بازی به صورت همزمان و از ساعت 15 برگزار شد که در این دو بازی سپاهان و مس رفسنجان در بازی های پر گل نفت مسجد سلیمان و پدیده را شکست دادند.

شروع طوفانی سپاهان و مس رفسنجان مقابل تیم های پایین جدول

در دیداری که در اصفهان برگزار شد، سپاهان توانست با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود نفت مسجد سلیمان را در هم بکوبد تا آغازی طوفانی در آغاز مجدد لیگ برتر داشته باشد. برای شاگردان نوید کیا در این بازی سجاد شهباززاده 2 بار، رضا میرزایی و شهریار مغانلو هر کدام یک بار گلزنی کردند. شهباززاده با 2 گل و یک پاس گل چهره شاخص این بازی بود.

سپاهان با این پیرزی 32 امتیازی شد و جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد تا به روزهای آینده نیز امیدوار تر باشد. نفت مسجد سلیمان هم با این شکست 11 امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز مس رفسنجان در مشهد با تیم قعرنشین پدیده دیدار کرد و میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. برای مس در این بازی گادوین منشا، مهدی حسینی و مجید نصیری گلزنی کردند و تک گل پدیده را رحمان جعفری به ثمر رساند.

با این نتیجه مس رفسنجان 29 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و پدیده نیز مثل قبل با 5 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2007

به "شروع طوفانی سپاهان و مس رفسنجان مقابل تیم های پایین جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طوفانی سپاهان و مس رفسنجان مقابل تیم های پایین جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید