شب های رویایی عمان در میان ستاره ها

به گزارش مجله پیامکی، در سفری رویایی به کشور عمان هر چقدر برنامه اقامت شما در این سرزمین طولانی تر باشد فرصت بیش تری برای کشف اسرار شگفت انگیز در نقاط بکر و زیبای آن نصیب تان خواهد شد و همین موضوع باعث می گردد که خود را هر چه بیش تر عاشق و شیفته این کشور عجیب بیابید.

شب های رویایی عمان در میان ستاره ها

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

یکی از دلایلی که این کشور را در میان گردشگران از حیث طبیعی غنی جلوه می دهد وجود مکان های بسیاریست که برای رصد ستارگان در اختیار دوست داران آسمان قرار می دهد.

اگر به غرق شدن در عالم ستارگان و خیال پردازی برای سفری میان ستاره ای علاقه مند هستید در این مطلب همراه ما باشید تا با منحصر به فرد ترین نقاط عمان برای تماشای پرده ای باشکوه از نمایش نقطه هایی نورانی که چون الماس هایی درخشان در سیاهی آسمان می درخشند آشنا شوید.

دنیای ستاره ها در مسقط

با اقامت در مسقط مطمئن باشید شگفتی های این شهر زیبا هیچ گاه برای شما تمامی ندارد. زیبایی هایی این شهر تنها به روز ختم نمی گردد و با فرا رسیدن شب، آسمان با نمایش دنیایی جادویی چشمان شما را در مقابل پرده ای با شکوه سحر خواهد نمود. عدم وجود هر نوع آلودگی نوری در آسمان شهر مسقط باعث می گردد تا علاقه مندان بتوانند در نقاط مختلفی از شهر، آسمان زیبای عمان را رصد نمایند.

ساحل زیبای القرم یکی از زیبا ترین سواحل مسقط، با موسیقی دل نوازی از امواج دریا و یک بوم نقاشی وسیع و توصیف نشدنی از ستارگان بر پهنه آسمان می تواند یکی از همان جذاب ترین مکان هایی باشد که شما برای دور شدن از زمین و سفر به اعماق کهکشان ها انتخاب می کنید.

اگر به وادی کبیر در شهر روی واقع در شمال شرق عمان سفر کردید حتماً منتظر فرارسیدن شب بمانید تا از پدیدار شدن تصویری باشکوه از آسمان شب متحیر شوید.

شب گردی در مسقط هنوز تمام نشده؛ قنتب یکی دیگر از معروف ترین سواحل در شمال شرق عمان است که در کنار آب های بلورین و درخشان خلیج فارس و ماسه های لطیف ساحل، آسمانی پرستاره را در مقابل چشمان تان به تصویر می کشد.

شبی پر ستاره در منطقه الداخلیه

سپری کردن شبی پرستاره بر فراز کوهستان های الداخلیه چیزی کم از تجربه شب های تماشایی در سواحل مسقط ندارد. در این جا باید از ارتفاع سطح دریا گذر کنید، دامنه کوه ها را زیر پا بگذارید تا در ارتفاعات کوه های الحجر شاهد تصویری نفس گیر از شکوه آسمان باشید.

در منطقه الداخیله هم چون شهر مسقط نقاط متعددی برای رصد ستارگان وجود دارد. شهر نزوی در این منطقه می تواند یکی از انتخاب های شما برای غوطه ور شدن در فضای بی کران آسمان باشد. آسمان شفاف این شهر نیز به زیبایی درخشش تمام ستارگان را برای تان نمایان می سازد.

برای تجربه ای شگفت انگیز بد نیست برنامه ای برای سفر به مرتفع ترین کوه در میان رشته کوه الحجر، جبل شمس مشهور ترین کوه عمان برای رصد ستارگان بچینید و علاوه بر لذت بردن از پیاده روی، صخره نوردی و برپایی کمپی هیجان انگیز در دل طبیعتی بی همتا، ببینید آسمان شب در این نقطه از عمان چگونه چشم نوازی می نماید.

چه چیزی می تواند چون ماجراجویی در دلِ طبیعتِ سرسبزِ کوهی باشکوه که منتهی به یک شب گردی هیجان انگیز در میان ستاره ها می گردد برای گردشگری که شیفته و دل باخته طبیعت است جذاب باشد؟ کوه جبل الاخضر با طبیعتی شگفت انگیز در منطقه الداخلیه با وجود مزارعی سرسبز و تراس هایی پوشیده از گیاهان رنگارنگ همه دوست داران طبیعت را برای تجربه ای منحصر به فرد از گردش و نمایش شبی پر ستاره دعوت می نماید.

باران ستاره ای در منطقه الشرقیه

چه توصیفی بهتر از نگاه دکتر علی شریعتی می تواند زیبایی شب های کویر را توصیف کند؟ تنها وقتی به شکوه این گنجینه با ارزش در دل کویر پی می برید که آن را از نزدیک ببینید. قطعاً آسمان کویر دیدنی تر از هر آسمانیست و هیچ چیز لذت بخش تر از تماشای آسمان در سکوت کویر نیست. منطقه الشرقیه در شرق کشور عمان در میان شن زارهای زیبا و سواحل رویایی توانسته ویژگی هایی برجسته از هر دو سرزمین مسقط و الداخلیه را از آن خود کند و در نهایت در صحرای واهیبا، کویری با شن زارهای نرم و طلایی، پهنه ای از گیتی پرستاره را چنان برای تان بگشاید که توان چشم برداشتن از آن را حتی برای لحظه ای از شما بگیرد.

اگر در سفر تان به عمان برای تماشای زیستگاه لاک پشت های سبز دریایی به سواحل رأس الحد و رأس الجینز سفر کردید، هنگام شب پس از تماشای صحنه ای فوق العاده از مهاجرت لاک پشت های شگفت انگیز از دریا به ساحل و حفر زمین و گذاشتن تخم های شان، نگاه تان را از سمت ساحل به سوی آسمان ببرید تا با نمایی حیر ت انگیز از آسمان شگفت زده شوید.

جشن ستاره ها در صلاله

صلاله چون گوهری ارزش مند در منطقه ظفار در جنوب کشور عمان می درخشد. اگر چیدن ستاره ها در شب یا تاب خوردن روی هلال ماه، رویاییست که از کودکی شما را همراهی می نماید صلاله همان نقطه جادوییست که در میان وادی های زیبا، سواحل دوست داشتنی و کوه هایی حیر ت انگیز رویای کودکی تان در آن تحقق می یابد.

منبع: ddsafar
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 783

به "شب های رویایی عمان در میان ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب های رویایی عمان در میان ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید