شاهین شهر و میمه شهرستان برتر جشنواره های گردشگری اصفهان می گردد

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از تبدیل شدن شهرستان شاهین شهر و میمه به شهرستان برتر در برگزاری جشنواره های گردشگری اطلاع داد.

شاهین شهر و میمه شهرستان برتر جشنواره های گردشگری اصفهان می گردد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 23 اردیبهشت ماه 99 با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم ترین سیاست های ما در زمینهٔ توسعه گردشگری، توسعه متوازن گردشگری در تمامی مناطق است به نحوی که مردم بتوانند به صورت یکسان از مواهب این صنعت پاک بهره مند شوند.

او اضافه کرد: اعتقاد داریم صنعت گردشگری در زمره معدود صنایع دست ساز بشر است که مردم شهرهای عظیم و مناطق کوچک مانند روستاها را نیز به صورت یک دست از مواهب مالی خود بهره مند می سازد، لذا در راستای رسیدن به این هدف، تقویم رویدادهای گردشگری استان که شامل جشنواره های بومی و محلی با تکیه بر فرهنگ فولکلوریک و میراث ناملموس مناطق مختلف استان است تدوین و همه ساله در زمان مشخصی این رویدادها برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تأکید کرد: این شهرستان که در مرکز استان واقع شده در زمره شهرستان هایی است که سالانه بیش از 9 جشنواره گردشگری در مقاطع مختلف زمانی سال در آن برگزار می گردد که در این زمینه شاهین شهر و میمه جزو برترین شهرستان های استان در زمینهٔ برگزاری جشنواره های گردشگری است.

او توضیح داد: شاهین شهر و میمه از جمله مناطقی است که در کنار زندگی مدرن در شهرهای جدیدالتاسیس، حیات سنتی مردم نیز در مناطق تاریخی آن همچنان جریان دارد، لذا در طی سال گذشته جشنواره های متنوع گردشگری در این شهرستان برگزار گردید که از آن جمله می توان به جشنواره انگور روستای حسن رباط، جشنواره خربزه شهر گرگاب و جشنواره خربزه شهر سین اشاره نمود.

الله کمک گفت: طی پنج سال گذشته برگزاری جشنواره های گردشگری در سطح استان از نظر کمی و کیفی از رشد معقولی برخوردار بوده به نحوی که بعضی جشنواره های گردشگری در شاهین شهر و میمه بیش از چهار سال است که همه ساله در حال برگزاری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 960

به "شاهین شهر و میمه شهرستان برتر جشنواره های گردشگری اصفهان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین شهر و میمه شهرستان برتر جشنواره های گردشگری اصفهان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید