تور ارزان اروپا: سقوط 22 درصدی قیمت گاز اروپا در پی سخنان پوتین

به گزارش مجله پیامکی، قیمت هر 1،000 متر مکعب گاز اروپا که تا 2،000 دلار بالا رفته بود در پی سخنان پوتین که اعلام نمود روسیه حاضر است صادرات گاز خود به اروپا را افزایش دهد، به زیر 1،000 دلار سقوط کرد.

تور ارزان اروپا: سقوط 22 درصدی قیمت گاز اروپا در پی سخنان پوتین

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از راشاتودی، قیمت هر 1,000 متر مکعب گاز اروپا که دیروز برای لحظاتی تا 2,000 دلار بالا رفته بود در پی سخنان پوتین که خاطرنشان کرد روسیه حاضر است صادرات گاز خود به اروپا را افزایش دهد، به زیر 1,000 دلار سقوط کرد.

طبق داده های تجاری اینترکانتیننتال اکسچنج (آی سی ای) قیمت هر 1,000 متر مکعب گاز ماه نوامبر در بورس تی تی اف هلند، از 1,370 دلار با سقوطی 22 درصدی به 973 دلار رسید.

قیمت گاز اروپا پس از آن فرایند سقوط خود را شروع کرد که رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین گفت: ما پیشنهاد می دهیم عرضه گاز به بازار اروپا را افزایش داده تا تقاضای کاذب و روانی را کاهش داده و آشفتگی بازار اروپا را آرام کنیم. این کار را می توان در بورس سنت پترزبورگ انجام داد.

رئیس جمهور پوتین بعلاوه از غول انرژی روسیه، گازپروم خواست همچنان به وسیله اکراین به اروپا گاز ارسال نموده و به تعهدات خود عمل کند.

پوتین اینکه عده ای روسیه را مقصر بالا رفتن قیمت های گاز در اروپا می دانند را رد کرد و گفت روسیه هرگز در طول تاریخ درخواست مشتریان خود برای افزایش صادرات گاز را رد ننموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1794

به "تور ارزان اروپا: سقوط 22 درصدی قیمت گاز اروپا در پی سخنان پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: سقوط 22 درصدی قیمت گاز اروپا در پی سخنان پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید