سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری در قزاقستان

به گزارش مجله پیامکی، مقامات قزاقستان اعلام نموده اند که یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی بک ایر با حداقل 100 سرنشین در نزدیکی شهر آلماتی، واقع در جنوب شرقی قزاقستان سقوط نموده است.

سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری در قزاقستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مراحل گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر آخرین اخبار این حادثه تا به امروز دست کم 14 کشته و بیش از 35 مصدوم داشته است.

مقامات قزاقستان می گویند که این هواپیما صبح امروز (آدینه) لحظاتی پس از پرواز از فرودگاه بین المللی آلماتی دچار سانحه شده و امدادگران به محل حادثه شتافته اند.

مقامات فرودگاه آلماتی نیز می گویند که این هواپیما با 95 مسافر و 5 خدمه راهی نورسلطان، پایتخت، بود. آلماتی بزرگ ترین شهر و پایتخت قبلی قزاقستان است.

بنا بر بیانیه کمیته هوانوردی قزاقستان، هواپیمای یاد شده پس از بلند شدن از باند فرودگاه، در ساعت 7:22 صبح به وقت محلی ناگهان ارتفاعش کاهش یافت و پس از عبور کردن از یک حصار بتونی به یک ساختمان دو طبقه کوبید.

به گزارش گاردین، مقامات محلی اعلام کردند که حال 22 نفر از مصدومان این حادثه وخیم و علت این سانحه هوایی در دست آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 646

به "سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری در قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری در قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید