زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان

به گزارش مجله پیامکی، براساس پیگیری های اجرا شده قرار است تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان از روز یکشنبه دوم مردادماه شروع گردد.

زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان

به گزارش ایرنا، در پی پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان دولت سیزدهم و نیز شرکت سپرده گذاری مرکزی برای واریز سود سهام عدالت جاماندگان، تا به امروز 2 مرحله از پرداخت سود به حساب این افراد واریز شده است که براساس آمار ارائه شده در مرحله اول و دوم به ترتیب 307 و 200 هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سود های سنواتی سال های 1398 و 1399 خود را دریافت کردند.

مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال 99 برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت532 هزار تومانی حدود 580 هزار تومان سود دریافت نموده اند.

در این میان افرادی بودند که تحت تاثیر عدم ارائه شماره حساب معتبر، از دریافت سود خود عقب مانده بودند که در این زمینه بار ها با انتشار اطلاعیه های مختلف از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی به این افراد هشدار داده شد تا این افراد با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود اقدام نمایند و در فهرست پرداختی های آینده شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گیرند.

در ادامه چنین اقداماتی، شرکت سپرده گذاری مرکزی در اواسط خردادماه سال جاری اطلاع داد که این شرکت سال جاری در چندین نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داده، اما لازمه اجرایی شدن چنین اتفاقی برطرف مشکل هر چه سریع تر شماره شبا سهامداران برای پرداخت سود سال های 1398 و 1399 بود.

در پی پیگیری های صورت گرفته برای واریز هر چه سریع تر سود جاماندگان سهام عدالت، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در نخستین روز های تیر ماه از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان تا اواخر تیر ماه اطلاع داد و خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار ها حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از مشمولین سهام عدالت به علت عدم ارائه شماره شبا، سود دریافت ننموده اند که باید با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در فرایند دریافت سود سهام عدالت قرار بگیرند.

براساس آخرین پیگیری های صورت گرفته قرار بر این است تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از روز یکشنبه دوم مرداد ماه شروع گردد و فقط افرادی که تا ساعت 24 روز آدینه نسبت به اصلاح اطلاعات خود در سامانه سجام اقدام نموده باشد، از دریافت این سود بهره مند خواهند شد و بهتر است تا افرادی که همچنان اقدامی در راستای اصلاح شماره شبای خود انجام نداده اند هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام نمایند.

با توجه به اعلام چنین خبری، تا به امروز حدود 75 هزار نفر تا به امروز شماره شبای خود را برای دریافت سود سهام عدالت اصلاح کردند.

بعلاوه برای تعداد 35 هزار نفر دیگر که با مشکل شماره شبای معتبر همراه بودند، پیامک ارسال شده است تا هر چه سریعتر شماره شبای معتبر اعلام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2070

به "زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید