روز بد تیم ما بود، اشتباهات فردی و تیمی داشتیم

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: روز خوش تیم ما نبود، تیمی که عقب بیفتد با رها کردن دفاع تنها بر روی حمله متمرکز می گردد.

روز بد تیم ما بود، اشتباهات فردی و تیمی داشتیم

احسان جزینی پس از باخت 2 بر 7 تیمش مقابل سن ایچ ساوه، اظهارکرد: امروز، روز بد بازی برای تیم ما بود. گلهای زیاد و بدی خوردیم و تا به خودمان آمدیم خیلی عقب بودیم. تیمی که عقب باشد با این اختلاف اصولا دفاع را رها می نماید و ما نیز چنین رفتاری داشتیم و تمرکزمان روی حمله بود، این شد که گلهای بیشتری دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: باید بگویم این حق تیم ما نیست، تمام بازیکنان و کادر ما بومی و بازیکنانی هستند که چندین سال به آنها بها داده نشد و دیده نشدند و سال جاری مجموعه خوب کوثر شرایطی را فراهم کرد که ما بتوانیم در کنار هم فوتسال بازی کنیم و موجب پیشرفت یکدیگر شویم.

این بازیکن فوتسال توضیح داد: امیدوارم در ادامه بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و از تمام طرفداران عذرخواهی می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، حمید کاه ونده نیز در مورد این بازی گفت: امروز، روز تیم و بازیکنان ما نبود، امیدوارم در بازیهای آینده جبران کنیم.

وی گفت: تیم سن ایچ شاید چند ماه قبل از شروع لیگ تمرینات خود را شروع نموده بود. کادر فنی تیم ما هم سعی نموده بود تیم آنها را بررسی کند و خیلی از نکات را گوشزد نموده بودند ولی اشتباهات فردی و تیمی دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1392

به "روز بد تیم ما بود، اشتباهات فردی و تیمی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بد تیم ما بود، اشتباهات فردی و تیمی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید