ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است ، مس رفسنجان در فصل آینده جایگاهی تک رقمی خواهد داشت

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم فوتبال مس در خصوص بازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است ، مس رفسنجان در فصل آینده جایگاهی تک رقمی خواهد داشت

به گزارش ، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم مس رفسنجان در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان متحمل شکست سنگینی شد و به همین خاطر تمرینات را چند روز تعطیل کردیم. ما در وقفه ایجاد شده به خاطر بازی های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی، چندین دیدار تدارکاتی داشتیم و سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی، روانی و فنی برای دیدار های به جای مانده لیگ برتر مهیا کنیم. ما بازی سنگینی را مقابل پرسپولیس داریم و معتقدم این تیم در حال حاضر فزونین تیم آسیا است. آن ها کادر فنی و بازیکنان مجربی را در اختیار دارند.

او درباره بازیکنان مصدوم مس رفسنجان گفت: ما محمدحسین کریم زاده را که در تمرینات قبل از دیدار با سپاهان از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد، مقابل پرسپولیس در اختیار نخواهیم نداشت. طرهانی هم پس از عمل جراحی مینیسک پای خود به همراه محمد انصاری 10 روز است که به تمرینات اضافه شده اند. مهدی کیانی هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه بود و چند روزی است که به تمرینات تیم ملحق شده است.

او درباره حواشی مربوط به مجتبی سرآسیابی بیان نمود: مشکل و موضوع خیلی خاصی نبود. با توجه به تعطیلی مسابقات، سرآسیابی درخواستی داشت که انجام شد و پس از آن به تمرینات بازگشت. سوء تفاهمی در نحوه خروج و رفت و آمد او ایجاد شد که خوشبختانه رفع شد. سرآسیابی از دوستان خیلی خوب من و از نفرات تاثیرگذار کادر فنی است. تیم های صنایع مس در صورت صلاحدید سعدی محمدی، مدیرعامل شرکت مس حتما به هم کمک خواهند کرد.

ربیعی درباره حواشی دیدار مس رفسنجان و سپاهان گفت: با تمام احترام نسبت به همه تیم های لیگ فزونی قاطعانه اعلام می کنم ما یک تیم واحد هستیم که برای تیممان می جنگیم. مهم ترین مسئله برای شخص من و مجموعه مس شان و منزلت تیم مس رفسنجان و مردم شریف این شهر است. در هر تیمی که کار کرده ام، وظیفه خودم دانسته ام که از حقوق آن تیم به دلیل مسئولیتم دفاع کنم و برابر هر تیمی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

ربیعی اظهار داشت: در ابتدای فصل در جلساتی که با مدیرعامل و هیئت رئیسه مس رفسنجان داشته ام مقرر شد مس را این فصل در لیگ برتر حفظ کنیم و در فصل آینده بتوانیم جایگاهی تک رقمی برای مس رفسنجان کسب کنیم. از هواداران مس می خواهم در این بازی های پیش رو در لیگ برتر حامی تیم شهرشان باشند و تیم را دعا کنند تا ان شاءالله از گردنه های سخت این فصل به سلامت عبور کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1734

به "ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است ، مس رفسنجان در فصل آینده جایگاهی تک رقمی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است ، مس رفسنجان در فصل آینده جایگاهی تک رقمی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید