بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام خبر مصدومیت بازیکن تاجیکستانی حاضر در تمرینات این تیم گفت: در جریان تمرین دیروز، وحدت هنانوف با مصدومیت روبرو شد و امروز مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: بازیکن تاجیک تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است به همراه منوچهر صفروف با تیم تمرین می نماید، در یکی از بخش های تمرین، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

وی اضافه نمود: در این مصدومیت، پوست مچ پای این بازیکن دچار پارگی شد که دیروز بلافاصله برای درمان اولیه راهی بیمارستان شد و امروز جراحی لازم روی پای او انجام خواهد شد. انشاءالله از دو، سه هفته دیگر می تواند با انجام مراقبت های لازم و تمرینات ویژه، دوباره به تمرینات گروهی و تیمی بازگردد.

به گزارش خبرنگاران، تازه واردهای تاجیکی پرسپولیس در حالی در جمع شاگردان یحیی حاضر هستند که به علت محرومیت باشگاه از سوی فیفا در پی عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون نتوانسته اند تا به امروز بازی نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:30 امروز دوشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان ویستا توربین است و باز هم نمی تواند از بازیکنان تاجیک خود استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2003

به "بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تاجیک پرسپولیس بدون بازی کردن آسیب دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید