راموس: برای از سرگیری لالیگا می توانیم از آلمانی ها الگو بگیریم

به گزارش مجله پیامکی، کاپیتان رئال مادرید موافق برگزاری بازی های به جامانده فصل جاری لالیگاست.

راموس: برای از سرگیری لالیگا می توانیم از آلمانی ها الگو بگیریم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، برگزاری رقابت های لالیگای اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند ماه) در پی شروع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده است، اما حالا تیم های با از سرگیری تمرینات، خود را آماده برگزاری ادامه بازی های به جامانده فصل جاری لالیگا می نمایند. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا روز گذشته (یکشنبه) گفت تاریخ پیشنهادی از سرگیری این مسابقات 12 ژوئن (23 خرداد) است، اما این بستگی به تأیید مقامات بهداشت اسپانیا دارد.

سرخیو راموس در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: شروع مجدد مسابقات احتیاج به زمان دارد، کشور اسپانیا هم به فوتبال برای پشتیبانی مالی احتیاج دارد و مردم نیز برای اینکه حواس شان کمی از شرایط موجود پرت گردد، به فوتبال احتیاج دارند. بی صبرانه منتظر رقابت کردن مجدد هستم، اینکه دوباره لالیگا به حالت عادی بازگردد، اما برای از بین بردن این ویروس باید نظم و انضباط داشته باشیم. می خواهم از همین جا حمایتم را از تمامی کسانی که عزیزی را از دست داده اند، اعلام کنم، ما از این دوره خواهیم گذشت و باید دوباره گردهم بیاییم.

کاپیتان رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: ما باید با رعایت قوانین و تقسیم شدن به چند دسته تمرینات مان را در والدبباس (محل تمرین رئالی ها) انجام دهیم. این شرایطی غیرطبیعی است، اما با توجه به شرایط موجود احتیاج به انجام چنین کارهایی است. این مسئولان لالیگا هستند که باید تصمیم گیری نمایند، اما ما می توانیم از آلمانی ها در این زمینه الگو بگیریم. ما دوست داریم کنار خانواده های خود باشیم، اما باید در این شرایط انعطاف پذیر باشیم.

در حالی که لیگ هایی همچون لوشامپیونه و اردویژه هلند در نتیجه شیوع ویروس کرونا، فصل جاری مسابقات خود را نیمه تمام و مختومه اعلام نموده اند، بوندس لیگا قرار است از تاریخ 16 مِی (27 اردیبهشت) با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران از سرگرفته گردد.

راموس در پاسخ به این پرسش که آیا رئال مادرید با شروع دوباره مسابقات سعی خواهد نمود صدر جدول رده بندی لالیگا را از بارسلونا پس بگیرد؟، گفت: برنامه بازی های هر دو تیم را به خوبی می دانم. بدون وجود طرفداران پیش بینی کمی جرأت می خواهد، اما هدف رئال مادرید قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 927

به "راموس: برای از سرگیری لالیگا می توانیم از آلمانی ها الگو بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: برای از سرگیری لالیگا می توانیم از آلمانی ها الگو بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید