خبری بد برای علاقه مندان به اندروید وان

به گزارش مجله پیامکی، ما خبر های بدی را برای دوستداران اندروید وان داریم، زیرا شیائومی برنامه اندروید وان را کنار خواهد گذاشت. سری Mi A. این شرکت محبوبیت زیادی در بازار غربی پیدا نموده است چرا که قیمت نسبتا مناسبی دارد. اما به نظر می رسد خبری از اندروید وان در سری جدید MI A4 نخواهد بود.

خبری بد برای علاقه مندان به اندروید وان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این خبری جدی است که شیائومی دیگر گوشی های اندروید وان را فراوری نمی نماید، و اندروید وان از سری Mi A. محو می گردد.

بیشتر بدانید:

روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی

شیائومی یک تلفن همراه با 16 گیگابایت رم فراوری می نماید

چرا سه ماهه نخست سال 2020 برای تلفن های هوشمند سخت بود؟

دستبند هوشمند می باند 5 در تاریخ 22 خردادماه وارد بازار می گردد

اندروید وان یک استاندارد فنی سخت افزار و نرم افزار است که از سوی گوگل جهت فراهم کردن تجربه کاربری پایدار و بهبود امنیت به وسیله به روزرسانی های چندباره و گوگل پلی پروتکت انجام می گردد. اندروید وان در 2014 روانه بازار شد و تمرکز خود را بر روی دستگاه های سطح ورودی برای بازار های نوظهور قرار داد، ولی بعد ها به برنامه اصلی گوشی همراه گوگل تبدیل شد.

اکنون شرکت شیائومی به عنوان یکی از مصرف کنندگان اصلی اندروید وان، رسما تأیید نموده است که دیگر گوشی های دارای اندروید وان را منتشر نمی نماید، که به نوبه خود به معنای عدم وجود Mi A4 خواهد بود. تا این لحظه هیچ دلیل مشخصی برای قطع دسترسی به اندروید وان ذکر نشده است، اما به نظر می رسد که شیائومی هنگام ارائه به روزرسانی در این تلفن ها با این نرم افزار با مشکلاتی جدی روبرو بوده است. به طور معمول نیز به روزسانی های اندروید وان دیرتر از حد معمول روانه بازار می گردد.

با توجه به این که موتورولا از آخرین نسخه اندروید وان، فاصله گرفته است؛ بنابراین HMD به عنوان تنها سازنده اصلی، که هنوز اندروید وان را اجرا می نماید، شناخته می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1114

به "خبری بد برای علاقه مندان به اندروید وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری بد برای علاقه مندان به اندروید وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید