خبرنگاران 75 درصد ذخایر قیرطبیعی کشور ظرفیت خوبی برای توسعه گیلانغرب است

به گزارش مجله پیامکی، قصرشیرین- خبرنگاران- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود 75 درصد ذخایر قیر طبیعی کشور در شهرستان گیلانغرب از ظرفیت های مهمی است که به دنبال جذب سرمایه گذاران مناسب برای توسعه مالی منطقه و ایجاد اشتغال هستیم.

خبرنگاران 75 درصد ذخایر قیرطبیعی کشور ظرفیت خوبی برای توسعه گیلانغرب است

شهریار حیدری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب با تمجید از ایثار مردم گیلانغرب در دوران هشت سال دفاع مقدس، اضافه نمود: نام این شهرستان برای ملت ایران و برای مجلس شورای اسلامی آشنا است اما به وسعت نامش مظلوم هم هست.

وی با اشاره به رسمی شدن مرز سومار در هیات دولت اظهارداشت: راه اندازی بازارچه سومار باید در این راستا باشد و این توجیه کننده ایجاد راه مواصلاتی مناسب برای شهرستان است که با پیگیری های انجام شده اعتبارات مناسبی برای تسریع در احداث جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد از محل اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافته است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده کارگروه هایی در وزارتخانه ها با عضویت نمایندگان مجلس تشکیل شده تا مسائل شهرستان ها بهتر احصا و مورد پیگیری قرار گیرد.

پیگیری برطرف مسائل شهرداری ها و احقاق حقوق رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس و موضوع امهال وام های مناطق زلزله زده از دیگر مواردی بود که شهریار حیدری به آنها اشاره نمود.

او اضافه نمود: برای حل این مسائل در حال رایزنی با دولت هستیم.

وی همچنین از برنامه ارتقای شعاع مرزی شهرستان گیلانغرب خبرداد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب هم با اشاره به اقدام های دولت در راستای توجه به مناطق کمتر توسعه یافته گفت: تا سرانجام سال جاری 61 روستای دهستان های گواور، حومه و دیره از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

کوروش محمودیان اضافه نمود: گازرسانی به هشت روستای دهستان ویژنان در بخش شبکه اصلی از 75 درصد پیشرفت برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرستان گیلانغرب از سامانه گرراستای 791 هکتار است، خواهان افزایش این سهم باتوجه به شرایط و پتانسیل بخش کشاورزی شهرستان به وسیله وزارت نیرو شد.

فرماندارگیلانغرب همچنین خواهان لزوم پیگیری نماینده مردم در مجلس در جهت برطرف مسائل زیرساختی شهرستان به ویژه در بخش های آب، برق، نواحی عمرانی سدها، راه های مواصلاتی، شهرک های جدیدالاحداث شهر گیلانغرب، بهداشت و درمان را به وسیله سطوح ملی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1062

به "خبرنگاران 75 درصد ذخایر قیرطبیعی کشور ظرفیت خوبی برای توسعه گیلانغرب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 75 درصد ذخایر قیرطبیعی کشور ظرفیت خوبی برای توسعه گیلانغرب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید