حسرت بیرانوند از پاس گلی که سوخت، بوسه کرونایی کریم برای اسکوچیچ!

به گزارش مجله پیامکی، فرصت سوزی مهدی طارمی روی پاس گل علیرضا بیرانوند، حسرت دروازه بان تیم ملی را به دنبال داشت.

حسرت بیرانوند از پاس گلی که سوخت، بوسه کرونایی کریم برای اسکوچیچ!

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران با سه گل تیم ملی سوریه را شکست داد تا اسکوچیچ به فرایند 100 درصد پیروزی در تیم ملی ادامه دهد.

علیرضا بیرانوند در این ملاقات هم با پرتاب های دست خود درخشید. در اوایل نیمه دوم پرتاب او پشت سر مدافعان سوریه به طارمی رسید و تبدیل به موقعیت تک به تک شد اما او این موقعیت را از دست داد تا حسرت بیرانوند را به دنبال داشته باشد و او نتواند پاس گلی را به نام خود ثبت کند.

سرمربی و بازیکنان سوریه در چندین مرتبه به قضاوت داور ایرانی این مسابقه متذکر شدند. در دقیقه 60 و روی اعلام خطا برای ایران، بازیکنان سوریه به سمت داور هجوم بردند که داور از تصمیم خود بازنگشت.

پس از خروج احسان حاج صفی از زمین مسابقه و ورود امید ابراهیمی، بازوبند کاپیتانی هم به ابراهیمی رسید تا اسکوچیچ دست به تعویض کاپیتان های تیم ملی با همدیگر بزند.

در بین دو نیمه، تعدادی از لژیونرها به جای حضور در رختکن، به گرم کردن پرداختند اما بازیکنان دیگری مانند شهباززاده و نیازمند روی سکوها نشستند.

اسکوچیچ در طول بازی در کنار زمین حضور داشت اما کم تحرک تر از سرمربی سوریه بود. با این حال سرمربی کروات تیم ملی در مواقعی نکات ضروری را به بازیکنانش گوشزد می کرد.

داور ایرانی مسابقه در دقیقه 76 به علیرضا بیرانوند به خاطر اتلاف وقت بازی تذکر داد تا دروازه بان تیم ملی ایران زودتر بازی را به جریان بیاندازد.

در اواخر مسابقه، دراگان اسکوچیچ از عملکرد تیمش عصبانی شد. او در شرایطی که تیم ملی تحت فشار تیم ملی سوریه قرار گرفته بود، با عصبانیت و ژست خاصی، عملکرد مدافع تیم ملی را زیر سوال برد.

کریم انصاری فرد بعد از زدن گل سوم، دراگان اسکوچیچ را به تشویق وا داشت و در پاسخ به تحسین سرمربی تیم ملی، با دستان خود و به صورت کاملا بهداشتی، بوسه ای را از راه دور به سرمربی تیم ملی فرستاد و از در آغوش کشیدن او خودداری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1545

به "حسرت بیرانوند از پاس گلی که سوخت، بوسه کرونایی کریم برای اسکوچیچ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت بیرانوند از پاس گلی که سوخت، بوسه کرونایی کریم برای اسکوچیچ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید