تاریخ شفاهی گردشگری گردآوری می گردد

به گزارش مجله پیامکی، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیان در جمع اساتید، پیشکسوتان و صاحبنظران انجمن عملی گردشگری ایران، گفت: بسیاری از اساتید و پیشکسوتان این حوزه دانش، تفکر و حرف هایی در سینه دارند که باید منتشر و در تاریخ صنعت گردشگری کشور ماندگار بماند، از این رو با ضبط تجربیات صاحبنظران این حوزه، گردآوری تاریخ شفاهی حوزه گردشگری را شروع نموده ایم.

تاریخ شفاهی گردشگری گردآوری می گردد

او ادامه داد: نگاه به تاریخِ بیش از 40 سال صنعت گردشگری کشور، نشان می دهد که همیشه استقامت حوزه علم دستاوردهای قابل توجهی را به ارمغان آورده است و در کنار فرهنگ سازی عمیق سبب شده است تا ضمن ورود دانشجویان تخصصی در محیط علمی و عملی این حوزه، گردشگری به گفتمان جامعه تبدیل گردد.

شالبافیان اضافه کرد: با توجه به این که نیروی انسانی مهم ترین جزء از زنجیره صنعت گردشگری به شمار می آید، از این رو در معاونت گردشگری همیشه کوشش نموده ایم تا نیروهای به روز علمی همچون نیروهای تحصیل نموده امریه در کنار همکاران جاری قرار بگیرند تا با ترکیب تجربه و دانش، زمینه تحقق دستاوردهای قابل انتظار را فراهم آوریم. در نتیجه رویکرد ما این است که نیروی انسانی همیشه باید در محل تخصصی مرتبط قرار گیرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2149

به "تاریخ شفاهی گردشگری گردآوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ شفاهی گردشگری گردآوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید