برنامه مبارزه تکواندوکاران ایران در روز چهارم

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگار اعزامی به گوانجو، چهارمین روز از مسابقات تکواندوی بیست و هشتیمن دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه برگزار می شود که تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان به مصاف حریفانشان می روند.

برنامه مبارزه تکواندوکاران ایران در روز چهارم

در وزن 58- کیلوگرم 32 تکواندوکار حضور دارند که جواد امیری دور نخست به مصاف وادیم دیمیتروف از مولداوی می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کلمبیا و اردن مبارزه می کند. سعید رجبی نماینده ایران در وزن 80- کیلوگرم می باشد. در این وزن که 32 تکواندوکار وزنکشی کرده اند رجبی دور نخست جانیا کائونا از لتونی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار انگلیس و هائیتی رقابت خواهد کرد. رجبی در صورت رسیدن به یک چهارم نهایی احتمالا حریفی از کره را پیش رو خواهد داشت.

هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم اولین نماینده از تیم سه نفره بانوان ایران برای اولین دیدار خود به مصاف چان هوک مینگ از هنگ کنگ می رود.

تیم تکواندو ایران در این دوره از مسابقات در بخش مبارزه امروز توسط آرمین هادی پور پیروز به کسب یک مدال طلا شد تا کاروان اعزامی ایران به رده دهم جدول توزیع مدالها صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 390

به "برنامه مبارزه تکواندوکاران ایران در روز چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مبارزه تکواندوکاران ایران در روز چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید