برنامه ریزی رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو انجام می گردد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه آنلاین اتحادیه های قاره ای تکواندو و دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی با موضوع برنامه های آینده و ارائه نظرات به منظور حضوری قوی تر در شرایط سخت کنونی برگزار گردید.

برنامه ریزی رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو انجام می گردد

ابتدا دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای از اهمیت و تمرکز بر روی چالش اخیر به عنوان فرصتی در راه رسیدن آینده ای بهتر تاکید نمود و گفت: ویروس کووید 19 زندگی همه را تغییر داد؛ این ویروس تمامی برنامه های ورزشی را کنسل کرد و یا به تعویق انداخت اما در این موقعیت حساس ما بهترین تصمیم را با اولویت قرار دادن سلامتی و امنیت ورزشکاران و دست اندرکاران تکواندو گرفتیم.

وی ادامه داد: یقین دارم که هر تغییری سر شروع فرصت هایی جدید است. زمان آن فرا رسیده که دنیا تکواندو را از نو بسازیم. ماه آینده چهل و هفتمین سال مراسم تأسیس فدراسیون دنیای تکواندو را در پیش خواهیم داشت و خود را برای ورود به دوران جدید آماده می کنیم. سال 2000 مواردی را برای ایجاد تغییر در قوانین تکواندو در بازی های المپیک به تصویب رساندیم و در ادامه و سال 2010 دست به برگزاری رقابت هایی عادلانه به پشتوانه علم و تکنولوژی پرداختیم. اکنون و در سال 2020 احتیاج داریم تا شیوه مدیریت و برنامه ریزی را ارتقا بخشیم و آن را به بخش های مختلف این نهاد گسترش دهیم تا ثبات را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

همچنین در این جلسه به برنامه ریزی مجدد رویدادهای فدراسیون دنیای تکواندو اعم از تغییرات به وجود آمده در رقابتهای قهرمانی دنیای 2021 -ووشی و تاریخ مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک آسیا و اروپا پرداخته شد. موارد مطرح شده در این جلسه، در شورای فوق العاده فدراسیون دنیای تکواندو که قرار است 12 می (23 اردیبهشت ماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردد به تأیید نهایی اعضا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 916

به "برنامه ریزی رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید