بدهکاری به جا مانده فدراسیون فوتبال از زمان کی روش

به گزارش مجله پیامکی، فدراسیون فوتبال همچنان در حال دریافت فهرست بدهی و پرداخت آنها در ارتباط با زمان کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی است.

بدهکاری به جا مانده فدراسیون فوتبال از زمان کی روش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سه سال از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران گذشته، اما فدراسیون فوتبال همچنان در حال پرداخت بدهی هایی است که مربوط به این مربی پرتغالی می گردد.

اخیراً یکی از دستیاران سابق کی روش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار دریافت پاداشی شده که در زمان صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه تصویب شده اما پرداخت نشده بود. میکو کوجالا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مبلغی بالغ بر 30 هزار دلار طلب نموده است.

حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تأیید این خبر به خبرنگاران گفت: علاوه بر مبالغ مطرح شده، فدراسیون همچنان در حال پرداخت مالیات قراردادی است که در فدراسیون قبلی با کارلوس کی روش امضا شده بود و سه میلیارد از بدهی مالیاتی به جامانده به صورت ماهانه پرداخت می گردد. اخیراً هم یک میلیارد تومان هم بدهی مالیات از دوره قبلی فدراسیون از حساب فدراسیون برداشت شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در نظر داشته باشید که دن گاسپار، دستیار سابق کی روش که پیش از صعود ایران به جام جهانی 2018 از تیم ملی جدا شده بود، برای دریافت مطالبات خود شکایت کرد و حدود 98 هزار دلار علیه فدراسیون حکم گرفت که با کارمزد پرداخت آن، فدراسیون حدود 3 میلیارد به این مربی پرداخت کرد. 18 هزار دلار هم طلبی است که فدراسیون باید بابت قرارداد تونی اوسنیک پرداخت کند که دستیار سابق دراگان اسکوچیچ بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1969

به "بدهکاری به جا مانده فدراسیون فوتبال از زمان کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهکاری به جا مانده فدراسیون فوتبال از زمان کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید