اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی خوب: اینکه انتخاب کنید پست های همه دنبال شونده ها را ببینید، یا فقط آنهایی که در فهرست علاقه مندی های شما هستند

به گزارش مجله پیامکی، در حالت عادی، الگوریتم ها بر اساس نوع کاربری قبلی و اندازه توجه پیشین شما به پیج ها و یک سری محاسبات، در فید اینستاگرام ترکیبی از پست ها را از میان حساب هایی که دنبال می کنید، به شما نشان می دهند.

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی خوب: اینکه انتخاب کنید پست های همه دنبال شونده ها را ببینید، یا فقط آنهایی که در فهرست علاقه مندی های شما هستند

خیلی ها از اینکه الگوریتم ها برایشان تصمیم بگیرند، خرسند نیستند، اما با توجه به اینکه ما پیج های متعددی را دنبال می کنیم، چاره ای هم نیست و عملا نمی توانیم همه پست ها را هر روز بالا و پایین کنیم.

اما اینستاگرام آن طور که یژوهشگر حوزه اپ به نام الساندرو پالوزی در توییتر خود نوشته، در پی آزمایش یک ویژگی خوب است.

خلاصه این ویژگی خوب این است که شما می توانید در قسمت تنظیمات انتخاب کنید که هر بار یا به همان روال سابق مطلب ببینید یا فقط مطالب اکانت هایی که جزو محبوب های شما هستند به شما نشان داده شوند.

به این صورت کاربر می تواند در صورتی که قصد غوطه خوردن طولانی در اینستاگرام نداشته باشد، خود را محدود به دیدن فقط مطالب دوستان و آشنایان نزدیک کند. یا تصور کنید که ژورنالیست یا فعال رسانه ای می تواند فقط مطالب پیج های خبری را ببینید.

ویژگی خوبی است، اما به نظر من اینستاگرام باید حالت دسته بندی پیدا کند. به این ترتیب که کاربر بتواند مثلا پیج ها را در دسته های خبری، عکاسی، ورزشی، فناوری و … برای خودش دسته بندی کند و هنگام کاربری گیج نشود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1861

به "اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی خوب: اینکه انتخاب کنید پست های همه دنبال شونده ها را ببینید، یا فقط آنهایی که در فهرست علاقه مندی های شما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی خوب: اینکه انتخاب کنید پست های همه دنبال شونده ها را ببینید، یا فقط آنهایی که در فهرست علاقه مندی های شما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید