ایستگاه راه آهن خاش دهه فجر آماده راه اندازی می شود

به گزارش مجله پیامکی، نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه راه آهن در مراحل پایانی عملیات اجرایی واقع شده است و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

ایستگاه راه آهن خاش دهه فجر آماده راه اندازی می شود

خبرنگاران زاهدان - حسین زهی گفت: پروژه راه آهن از برنامه های اولویت دار دولت بوده و تا به امروز از زاهدان به خاش کار های بزرگی اجرا شده و بخش بزرگی از این پروژه شاخص آماده راه اندازی است و همچنان کار ها با قوت ادامه دارد.

او گفت: برای پروژه راه دو بانده خاش - زاهدان نیز در پی مکاتباتی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شد خبر های خوبی در راه است و تا پایان سال نزدیک به سه کیلومتر از این محور به بهره برداری خواهد رسید.

برای نخستین بار در استان در حوزه روستایی، عملیات گازرسانی به93 روستا در بخش های مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش در دست اقدام بوده و در حال حاضر احداث خط گاز شهر اسماعیل آباد و تعداد 7روستا تکمیل شده و طی ماه های آینده پیمانکار نصب علمک در این روستا ها را آغاز خواهدکرد.

به گفته حسین زهی : طبق برنامه زمانبندی طی یک ماه آینده احداث خط گاز روستا های حوزه جنوبی شهر خاش و بخش پشتکوه آغاز خواهد شد.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در جهت ترانزیتی چابهار- میلک واقع شده است.

گ

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2026

به "ایستگاه راه آهن خاش دهه فجر آماده راه اندازی می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایستگاه راه آهن خاش دهه فجر آماده راه اندازی می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه راه آهن خاش دهه فجر آماده راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید