ایجاد گروه تصویرگران کودک در اصفهان در حال پیگیری است

به گزارش مجله پیامکی، مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: بانک اطلاعاتی تصویرگران کودک اصفهان جمع آوری و طرح موضوع شده و این کار از تهران حمایت می گردد، در حال حاضر منتظر آنالیز آن ها هستیم، اما این فرایند در حال پیگیری است.

ایجاد گروه تصویرگران کودک در اصفهان در حال پیگیری است

امیرمسعود حلاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان با اشاره به ایجاد گروه تصویرگران کودک گفت: در این زمینه نشست نخست برگزار گردید و بانک اطلاعاتی افراد جمع آوری و طرح موضوع شده و این کار از تهران حمایت می گردد، در حال حاضر منتظر آنالیز آن ها هستیم، اما این فرایند در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: قرار شده فضای کاری را به ما اعلام نمایند و پس از تائید نهایی تهران نمایشگاه تخصصی تصویرگری برگزار گردد.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: ما در حال جهت دهی این هنرمندان هستیم تا تصویرگران را انسجام دهیم تا جایی برای آن ها تعیین گردد و هنر خو را عرضه نمایند.

وی بیان نمود: در حال حاضر هر کدام به صورت تکی کار می نمایند انسجام و تشکلی ندارند هدف بر این است در یک فضای حمایتی کار نمایند و اکنون در حال آماده کردن بستر برای آن ها هستیم.

حلاج گفت: گروه تصویرگران کودک توسط خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان تشکیل می گردد، در این گروه به فراوری اثر تصویری در سطح حرفه ای در زمینه کودک پرداخته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 936

به "ایجاد گروه تصویرگران کودک در اصفهان در حال پیگیری است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایجاد گروه تصویرگران کودک در اصفهان در حال پیگیری است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد گروه تصویرگران کودک در اصفهان در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید