انصارالله: گوترش تسلیم نفوذ آمریکا است

به گزارش مجله پیامکی، ایسنا نوشت:انصارالله یمن گفت که درج نام این جنبش در فهرست ناقضان حقوق بچه ها نشان دهنده مقدار تسلیم بودن سازمان ملل در برابر نفوذ آمریکا است.

انصارالله: گوترش تسلیم نفوذ آمریکا است

به گزارش شبکه خبری المیادین، دفتر سیاسی انصارالله یمن خاطرنشان کرد: این اقدام ثابت کرد که سازمان ملل صرفا یک تریبون بی فایده است که کشورهای بانفوذ از آن برای تحریف حقایق و مصادره حقوق ملت های مستضعف استفاده می نمایند. اقدام آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل باید از سوی تمام آزادگان دنیا محکوم گردد چراکه نشان دهنده مقدار تسلیم بودن این سازمان در برابر نفوذ آمریکا است.

انصارالله تأکید کرد: ما این تصمیم ظالمانه را محکوم می کنیم. این تصمیمی باطل است. ما هزاران ویدیو و اسناد درباره کشتارهای هولناک بچه ها یمنی به وسیله ائتلاف متجاوز عربی داریم. بچه ها یمنی می دانند چه کسی آن ها را با جنگنده ها و محاصره می کشد و چه کسی در ازای تجارات با خونشان پست های بین المللی را در اختیار می گیرد.

در این راستا علی الدیلمی، کاردار وزیر حقوق بشر در دولت صنعا گفت: تصمیم دبیرکل سازمان ملل یک تصمیم سیاسی است. مردم یمن این اقدام را که رسوایی برای گوترش است محکوم می نمایند. دنیا می داند که ائتلاف عربی است که حقوق بچه ها یمنی را نقض می نماید.

وی گفت: ما انتظار داشتیم که سازمان ملل اقدامات عملی درباره بچه ها به ویژه بچه ها یمنی انجام دهد اما با اقدام غیرقانونی این سازمان غافلگیر شدیم. عربستان بارها در این فهرست بود اما با فشارهای اقتصادی عربستان و دیگر کشورهای ائتلاف از فهرست خارج شد.

وی وعده داد که به تصمیم گوترش پاسخ بدهد و جنایت های ائتلاف سعودی را با ارقام و جزئیات فاش کند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1690

به "انصارالله: گوترش تسلیم نفوذ آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: گوترش تسلیم نفوذ آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید