الکترونیک آرتز پشتیبانی آنلاین Mirrors Edge را برای همواره متوقف می نماید

به گزارش مجله پیامکی، الکترونیک آرتز در راستای عدم ادامه پشتیبانی از بازی های قدیمی خود، اخیرا از توقف سرویس های آنلاین بازی Mirrors Edge و چند بازی دیگر خبر داده است.

الکترونیک آرتز پشتیبانی آنلاین Mirrors Edge را برای همواره متوقف می نماید

طبق اعلام رسمی این کمپانی، خدمات آنلاین بازی Mirrors Edge در کنار بازی هایی نظیر NBA Jam On Fire Edition ،Gatling Gears و Shank 2 در 19 ژانویه 2023 (29 دی 1401) برای همواره متوقف خواهد شد. در این میان سرورهای Onrush نیز در 30 نوامبر (9 آذر) برای همواره خاموش می شوند. در ادامه بیانیه الکترونیک آرتز آمده است:

این شرکت بعلاوه اظهار داشت که برخی از بازی ها همچنان به صورت آفلاین قابل بازی هستند و مواردی مانند موجودی پول مجازی بازیکنان و یا المان های درون بازی ممکن است که همچنان قابل استفاده باشند، حتی اگر فروشگاه درون بازی غیرفعال شده باشد

لازم به ذکر است که ناشران دیگر نیز با این اقدامات غریبه نیستند. به عنوان مثال یوبی سافت در اوایل امسال به علت غیرفعال کردن خدمات آنلاین برخی از بازی های قدیمی خود با واکنش های منفی برخی از بازیکنان روبرو شد. جالب است بدانید که این اقدام یوبی سافت مانع از دسترسی بازیکنان به به بسته های الحاقی خریداری شده برای برخی بازی ها شده بود. البته این شرکت خدمات آنلاین نسخه های قدیمی اساسینز کرید، فارکرای 3 و اسپلینتر سل: بلک فهرست را برای یک ماه دیگر تمدید کرد و در نهایت سرویس های آنلاین آن ها در ابتدای ماه جاری به خاتمه رسیدند.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2122

به "الکترونیک آرتز پشتیبانی آنلاین Mirrors Edge را برای همواره متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز پشتیبانی آنلاین Mirrors Edge را برای همواره متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید