افزایش 3.5 برابری مسافرت هوایی در ایران تا 19 سال آینده

به گزارش مجله پیامکی، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی(یاتا) پیش بینی کرد با برداشته شدن تحریم ها تعداد مسافرت های هوایی در ایران افزایش یابد و با افزایش 3.5 برابری تا سال 2034 به 43.6 میلیون نفر برسد.

افزایش 3.5 برابری مسافرت هوایی در ایران تا 19 سال آینده

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رسانه های اماراتی، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی(یاتا) در گزارشی پیش بینی کرد با برداشته شدن همه تحریم ها و محدودیت های تجاری علیه ایران مسافرت های هوایی داخلی و خارجی در ایران رشد قابل توجهی داشته باشد.

بر اساس گزارش این نهاد بین المللی پیش بینی شده است تا سال 2034 تعداد مسافرت های هوایی در ایران 31.6 میلیون سفر افزایش یابد. در حال حاضر سالانه 12 میلیون سفر هوایی داخلی و خارجی در ایران انجام می گردد که بر اساس پیش بینی یاتا این رقم در سال 2034 به 43.6 میلیون سفر خواهد رسید.

ایران با جمعیت 80 میلیونی پتانسیل بالایی در زمینه مسافرت های هوایی دارد و انتظار می رود با لغو تحریم ها علیه این کشور در اوایل سال 2016 هواپیماهای جدید وارد این کشور گردد و صنعت حمل و نقل هوایی در این کشور توسعه یابد.

از سوی دیگر انتظار می رود تقاضا برای مسافرت به این کشور افزایش یابد و رفت و آمد گردشگران خارجی به ایران رشد قابل توجهی داشته باشد.

تونی تیلر، رئیس یاتا که در ابوظبی سخن می گفت با اشاره به همکاری این نهاد با مقامات و ایرلاین های ایرانی برای بازسازی صنعت هوایی خود گفت: یاتا در زمینه مدرنیزه کردن فعالیت های هوانوردی به ایران یاری می نماید و این نهاد می خواهد حضوری قوی در ایران داشته باشد.

250 شرکت هوایی از جمله شرکت های ایران ایر و ماهان از ایران عضو یاتا هستند. مقر این نهاد بین المللی در کانادا واقع شده است که به گفته رئیس آن تا بعد از لغو تحریم ها نمی تواند همکاری های خود با ایران را توسعه دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 673

به "افزایش 3.5 برابری مسافرت هوایی در ایران تا 19 سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 3.5 برابری مسافرت هوایی در ایران تا 19 سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید