افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گزارش مجله پیامکی، هتل سنگی هورامان تخت به وسیله بخش خصوصی و با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی

هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی واقع در شهر هورامان تخت که از مهمترین جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان و غرب کشور است، به وسیله معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افتتاح شد.

این هتل دارای 22 اتاق و 60 تخت است که دارای امکانات بسیار مناسب هتلی بوده و آماده اسکان و پذیرایی گردشگران و مهمانان ورودی به استان است.

بنابه گفته سرمایه گذاران این پروژه فاز دوم آن در صورت تامین اعتبار و همکاری ارگان های ذیربط در مدت زمان کوتاهی آغاز خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی در مراسم افتتاح این پروژه با ابراز خرسندی از حضور خود در این منطقه بکر و بسیار دیدنی هورامان از کوشش های خستگی ناپذیر سرمایه گذاران طرح تشکر کرد.

شیرکوند بیان نمود که هورامان را باید تمام مردم ایران بشناسند و برای بازدید آن به این خطه فرهنگی، تاریخی و طبیعی از میهن اسلامی سفر نمایند.

وی وجود این سرمایه گذاران را برای کردستان غنیمت دانست و گفت که تجهیز و توسعه هتل هورامان نیازمند پیشرفته ترین تجهیزات است و امیدوارم در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال این دو سرمایه گذاری کردستانی پیروز و پیروز باشند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از روستای سلین، بلبر و ژیوار و هتل در دست ساخت سلین نیز بازدید کرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1924

به "افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید