اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین با پیغام رسان ممکن شد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بله، این سامانه برای ثبت و مشاهده وضعیت و ارتباطات زائران اربعین بدون احتیاج به اینترنت و به صورت رایگان ارائه شده است.

اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین با پیغام رسان ممکن شد

زائران اربعین می توانند با نصب یا به روزرسانی اپلیکیشن بله و بدون احتیاج به خرید سیم کارت عراقی و به وسیله سیم کارت های اپراتورهای ایرانی، در ایران و عراق وضعیت خود را ثبت و یا وضعیت عزیزان خود را مشاهده نمایند.

یکی از مشکلاتی که زائران ایرانی در سال های گذشته در این ایام داشتند، برقراری ارتباط در کشور عراق با ایران یا داخل عراق بود. سال جاری اپلیکیشن بله به وسیله سامانه کد دستوری ستاره 500 توانسته است این مشکل را حل نماید و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

زائران ایرانی برای برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود دیگر لازم نیست سیم کارت عراقی خریداری نمایند و تنها به وسیله سیم کارت های ایرانی خود می توانند به صورت کاملا رایگان و بدون احتیاج به اینترنت (بر بستر USSD) با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

این ویژگی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله در دسترس کاربران واقع شده است و زائران برای استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به روزرسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 418

به "اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین با پیغام رسان ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین با پیغام رسان ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید