اصفهان، از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن دهی تلفن همراه تا سر پای ماندن عده ای از خبرنگاران

به گزارش مجله پیامکی، صندلی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای نخستین بار از حضور افراد شخصی تکمیل شده بود و این باعث سر پای ایستادن عده ای از خبرنگاران شد.

اصفهان، از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن دهی تلفن همراه تا سر پای ماندن عده ای از خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، حواشی پیش از دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش دنیا اصفهان به توضیح زیر است:

بازیکنان 2 تیم پس از انجام تمرینات لازم زمین مسابقه را برای آماده شدن در این دیدار ترک کردند و این در حالی است که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم سپاهان همچنان در حال تمرین به همراه مربی خود است.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی از دقایقی پیش از آغاز این دیدار در محل ورزشگاه در حال اجرا است.

طرفداران 2 تیم با شور و شوق فراوان مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند و بی صبرانه در انتظار آغاز این دیدار حساس و نفس گیر به سر می برند.

اینترنت ورزشگاه نقش دنیا دچار قطعی های موقتی می گردد و وضعیت آنتن دهی تلفن همراه برای عموم افراد با اختلال رو به رو است.

راهرو سکوهای طرفداران تیم سپاهان از جمعیت تکمیل شده است و امکان تردد در آن وجود ندارد. این در حالی است که پله های صندلی از حضور طرفداران تکمیل شده است.

صندلی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای نخستین بار از حضور افراد شخصی تکمیل شده بود و این باعث سر پای ایستادن عده ای از خبرنگاران شد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 90

به "اصفهان، از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن دهی تلفن همراه تا سر پای ماندن عده ای از خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "اصفهان، از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن دهی تلفن همراه تا سر پای ماندن عده ای از خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، از قطعی اینترنت و اختلال در آنتن دهی تلفن همراه تا سر پای ماندن عده ای از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید