اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم های فای

به گزارش مجله پیامکی، اسپاتیفای که وعده رونمایی از ورژن اسپاتیفای های فای خود را در سال گذشته داده بود، همچنان در حال تقویت این اپلیکیشن است.

اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم های فای

خبرنگاران - اسپاتیفای برای اولین بار در فوریه سال گذشته برنامه های خود را برای راه اندازی یک ورژن تازه گفت و گفت که تا انتها سال 2021 آن را راه اندازی خواهد شد. اسپاتیفای های فای نام این ورژن تازه برای شنیدن موسیقی های روز جهان با برترین کیفیت ممکن است.

به گزارش engadget، کاربران در وبسایت اصلی این اپلیکیشن، ابراز نارضایتی خود از ناتوانی این شرکت در اجرای وعده رونمایی از اسپاتیفای های فای ابراز کردند. این وبسایت در پاسخ به نارضایتی ها قول داده که در صورت امکان به کاربران به روز رسانی تازهی را ارائه کند.

اسپاتیفای که وعده به اشتراک گذاری این ورژن را تا قبل از سال 2021 داده بود، شرح داد: می دانیم که صدای با کیفیت های فای دغدغه کاربران ما است و خوشحالیم که قرار است این ورژن را به کاربران پریمیوم ارائه دهیم؛ اما هنوز جزئیات زمان بندی برای به اشتراک گذاشتن نداریم.

واضح است که کاربران اسپاتیفای از سکوت این شرکت در راه اندازی ورژن های فای ناامید شده اند. این موضوع بعلاوه با افزودن پشتیبانی صوتی فضایی و Lossless به وسیله اپل موزیک در سال گذشته، نارضایتی کاربران را افزایش داده است. اسپاتیفای بعلاوه در ابتدای معرفی این ورژن گفته بود که های فای یک هزینه اضافی برای کاربران پریمیوم خواهد داشت، اما ممکن است زمانی که اپل این ویژگی را به صورت رایگان اضافه کند مجبور به تغییر برنامه های خود گردد.

لازم به ذکر است که طبق گزارش ها، اپل با تقویت بیشتر زیست بوم خود ایرپاد پرو 2 تازهی را در اواخر سال جاری عرضه خواهد نمود که از پخش بی سیم Lossless پشتیبانی می نماید. احتمالاً این قابلیتی است که اسپاتیفای نمی تواند با آن رقابت کند، زیرا بخش سخت افزاری آن را ندارد.

بیشتربخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1929

به "اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم های فای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم های فای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید