ادامه تمسخرهای نیمار توسط کانتونا در اینستاگرام

به گزارش مجله پیامکی، تهران- خبرنگاران- اریک کانتونا مرد افسانه ای باشگاه منچستریونایتد با انتشار پستی تمسخرآمیز در اینستاگرام، بار دیگر نیمار ستاره باشگاه پاری سن ژرمن را هدف گرفت و تنش های جاری را تشدید کرد.

ادامه تمسخرهای نیمار توسط کانتونا در اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گیو می اسپورت روز شنبه نوشت: براساس گزارش ها کانتونا بدنبال پیروزی چهارشنبه شب شیاطین سرخ مقابل پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس و حذف تیم پاریسی از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با پدر ستاره برزیلی وارد تنش و درگیری شد.

در واقع، تا پیش از به ثمر رسیدن گل مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی و قطعی شدن صعود یونایتد به یک چهارم، تنها چند درگیری لفظی مابین صندلی اختصاصی خانواده نیمار و دوستانش و صندلی کانتونا گزارش شد اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم شیاطین سرخ، کانتونا به همراه یکی از همراهان خود با بروز رفتار های غیر ورزشی و نشان دادن حرکات تحریک کننده با دست، صندلی اختصاصی ستاره برزیلی را ملتهب کردند که در نتیجه موجب درگیری فیزیکی وی با پدر نیمار شد و در نهایت قائله با دخالت نیروهای امنیتی ختم شد.

و حالا کانتونای بزرگ با انتشار پستی در اینستاگرام دست به تمسخر مجدد نیمار زد؛ پستی که به طور غیر مستقیم ستاره برزیلی را که هم اکنون به دلیل مصدومیت خانه نشین است، به رفیق نیمه راه یا رفیق دوران خوشی تشبیه نموده است.

در پست غیرمستقیم کانتونا که به همراه تصویری از نیمار منتشر شده، آمده است: درست مثل باربیکیو که در فصل بهار و روزهای آفتابی از انبار بیرون می آید...

کانتونا پیش تر نیز سابقه چنین رفتارهایی را دارد چرا که در جریان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و بدنبال تمارض های افراطی نیمار در دیدارهای سلسائو با انتشار ویدئویی دست به تمسخر وی زد و در آن گفت: این چمدان جدید من است و به خاطر رنگی که دارد و البته به خاطر این که وقتی او را به آرامی لمس کنید، می تواند ساعت ها دور خودش بچرخد، آن را نیمار صدا می کنم! در هر صورت تو بازیکنی بزرگ و البته بازیگری بزرگ هستی اما مراقب اشتباهات مداومت باش؛ اگر ضربه ای به شانه راستت زده گردد نمی توانی با دریافت گونه سمت چپ خود از درد گریه کنی و به خود بپیچی.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 151

به "ادامه تمسخرهای نیمار توسط کانتونا در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تمسخرهای نیمار توسط کانتونا در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید