آشنایی با فعالیت فدراسیون هتل های میراثی اروپا

به گزارش مجله پیامکی، این فدراسیون با این هدف اصلی تاسیس شده تا بتواند هتل های غنی و سنتی را که جز میراث فرهنگی اروپا به شمار می فرایند را زیر یک پرچم قرار داده و قوانین صحیحی را به صورت همسو و یک شکل برای حفظ و نگهداری از آن ها وضع کند.

آشنایی با فعالیت فدراسیون هتل های میراثی اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

همچنین بخش دیگری از فعالیت این فدراسیون مربوط به ساخت هتل های جدید در کشورهای مختلف اروپایی می گردد. این بخش در نظر دارد به ساخت هتل های جدید با نما سنتی و فرهنگی هر کشور اروپایی یاری کند و از این طریق هنر و فرهنگ غنی هر منطقه را به گردشگر ها نمایش دهد.

نمونه هایی از طرح های مربوط به قلعه های تاریخی و کاخ ها و خانه های شهری قدیمی، همگی در ساخت هتل های جدید عضو این فدراسیون نقش آفرینی می نمایند و می توانند به حفظ آثار و میراث فرهنگی و غنی کشورهای اروپایی یاری قابل توجهی داشته باشند.

این در حالی است که تاریخچه، افسانه ها و داستان های فرهنگی هریک از مناطق اروپا به صورت نمادین در طراحی و ساخت این هتل های جدید آورده می شوند که می توانند پیغام آور فرهنگ و تاریخ غنی اروپا به گردشگر های خارجی باشند.

این فدراسیون پلی برای برقراری ارتباط فرهنگی و تاریخی گذشته و حال است که تا به امروز توانسته اتحادیه های هتل داری بزرگی را در سراسر اروپا به سوی خود جذب کند و با افزایش اعضای ارزشمند خود به توسعه دستاوردهای ساخت هتل های تاریخی و نمادین دست یابد.

همچنین طی سال های گذشته، هتل هایی با نماد فرهنگ و تاریخ اروپا ساخته شده اند که باید برای حفظ و نگهداری از آن ها کوشش جدی انجام گردد و هم اکنون این فدراسیون با برعهده دریافت این وظیفه مهم توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

البته باید یادآور شد که این فدراسیون در بازسازی این هتل های قدیمی و غنی نیز فعالیت می نماید و با استفاده از کارشناسان خود توانسته ارزش واقعی و اولیه آن ها را دوچندان حفظ کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1099

به "آشنایی با فعالیت فدراسیون هتل های میراثی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فعالیت فدراسیون هتل های میراثی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید